کنارک/ بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج کنارک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با نماینده ولی فقيه و امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۲۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، در این ديدار که به مناسبت گرامی داشت چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین با حضور تعدادی از بسیجیان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک و فرماندار شهرستان برگزار شد، سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: نقش بسیج و بسیجیان در کشور پر رنگ تر شده است و با توجه به جنگ اقتصادی و جنگ نرمی که دشمن امروزه به ملت بزرگ ایران تحمیل کرده است و یکی از دلایل موفق نشدن دشمنان حضور بسیجیان تفکر بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومبسیج سپاه کنارک افزود: امروز بسیجیان ناحیه کنارک جهت تجدید بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری به دیدار نماینده ولی فقیه در شهرستان کنارک حاضر شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کنارک در این دیدار گفت: امروز بسیج بعنوان الگو در سطح جهان برای مردمان آزاده است چه در فلسطین چه در یمن و ... این همان بسیج است که امام راحل پایه گذاری کرد و همان ارتش بیست میلیونی است که فرمودند، که منظور از ارتش ۲۰ میلیونی این است که تمام ملت ایران بسیجی هستند .

امام جمعه کنارک گفت: آنچه که باعث شد کشور ما در هشت سال جنگ تحمیلی پیروز شود و تا کنون به این همه پیشرفت در بعد نظامی وغیر نظامی پیداکند همان تفکر بسیج است و ما امروزه به این تفکر بیشتر از پیش نیاز داریم تا بتوانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم وباعث ایجاد روحیه انقلابی و تفکر بسیجی باعث پیشرفت بیشتر و ما می‌توانیم بیشتر می شود .

وی افزود: بسیجی آماده به کار ترین افراد جامعه ما هستند و بسیج در همه جامعه ما وجود دارد چرا که بسیج یک نهاد مردمی است و از مردم است،بسیج در تمام ادارات ما در مدارس در مساجد و در محله ها و اصناف ما هست حتی در بین خانواده های ما وجود دارد، همانطور که می‌بینیم بسیج در تمامی معضلات اجتماعی جامعه ما حضور دارد جهت رفع آن و ماسینیون باید در سدد آن باشیم تا اینترفکس با ارزش را در سطح جامعه بیش از پیش گسترش دهیم.

ارسال نظرات