خبرهای داغ:
بهار-فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به شعار هفته بسیج با عنوان «بسیج پاره تن مردم است»، از برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه  طی این هفته در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۵۷
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی هندی‌ورکانه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار‌ داشت: شعار امسال هفته بسیج با قصد و هدف خدمات‌رسانی به مردم و جامعه «بسیج پاره تن مردم است» نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: به مناسبت این هفته بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در سطح حوزه و پایگاه و اقشار بسیج برگزار می‌شود که از جمله آنها زنگ مقاومت در مدارس، افتتاح  منزل برای نیازمندان در عرصه اجتماعی در روستای وهنان به همت بسیج سازندگی و گردهمایی راهیان نور با ایجاد موکب در گلزار شهدای گمنام شهرستان بهار است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا در راستی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، 
نورافشانی و فضاسازی سطح شهر، برگزاری مسابقات مختلف در سطح فضای مجازی به همت گردان سایبری و... را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی عنوان کرد: نشست بصیرتی در حوزه و پایگاه و اقشار بسیج در راستای جهاد تبیینی، یادواره شهدا در عرصه فرهنگی و معنوی  و اعزام گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف، میز خدمت به مردم در قشر بسیج ادارات از دیگر برنامه‌ها است.

هندی‌ورکانه افزود: در راستای  مقابله با جنگ در عرصه‌های اقتصادی و تقویت مولفه‌های اقتصادی شهرستان، نمایشگاه دستاوردهای اقتصادی و تولیدات بسیجیان در سطح شهر بهار در طول هفته دایر است.

وی اضافه کرد: برگزاری میقات صالحین و  گردهمایی نظام شجره طیبه صالحین  در روز جمعه در محل مصلی، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج، دیدار با امام جمعه شهرستان و تجلیل از بسیجیان نخبه نیز به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به روزشمار هفته بسیج اشاره کرد: روز اول با شعار «بسیج و اقتصاد مقاومتی» است که بسیجیان در این عرصه قدم‌های بزرگی برداشته‌اند و با عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در نمایشگاهی که در این هفته دایر است بخشی از این دستاوردها برای بازدید عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار روز دوم «بسیج، علم و پژوهش» است و در این روز تجلیل از نخبه‌های بسیجی و علمی و پژوهشی را داریم، گفت: در سومین روز با شعار «بسیج، عدالت و مبارزه با فساد» برنامه‌ها و کلاس‌هایی در راستای عدالت محوری برگزار می‌شود و  در چهارمین روز هفته بسیج با شعار «بسیج، عزت ملی و مرزبندی با دشمن» در دوم آذر ماه میز خدمت دادستان با اهالی روستا و بسیجیان آبرومند برگزار می‌شود.

هندی‌ورکانه ادامه داد: چهارشنبه پنجمین روز از هفته بسیج، نمایش اقتدار در مصلی با شعار «بسیج، استقلال و آزادی» برگزار می‌شود  و روز پنجشنبه نیز با شعار «بسیج و سبک زندگی» توزیع بسته‌های معیشتی، یادواره‌های شهدا در سطح شهرستان، همایش بسیج حماسه‌سازان انقلاب و عطر افشانی مزار شهدا خواهد بود.

وی عنوان کرد: در روز پنجشنبه مصادف با آخرین روز از هفته بسیج با شعار «سیج و معنویت و اخلاق» میقات صالحین و حماسه حضور مردم  و رژه خودرویی بسیجیان، تجلیل از بسیجیان و دیدار بسیجیان با امام جمعه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به سند راهبردی بسیج برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری به تبیین این سند پرداخت و عنوان کرد: این سند در چهار راهبرد دارای نقشه راه پنج ساله‌ای است که جذب 8 میلیون جوان مومن انقلابی پای کار، تقویت هفت عرصه ناظر بر بیانیه گام دوم انقلاب و استحکام درونی سازمان بسیج و سپاه و تقویت مولفه امنیتی، نظامی و بازدارندگی از جمله آن است.

وی خاطرنشان کرد:ما طی ۵ سال منطق بر بیانیه گام دوم به افق‌ها و چشم‌اندازهایی باید برسیم که مبدا آن سقوط رژیم ستمشاهی و مقصد آن ظهور است و اصل ظهور با خداست و برای اینکه ظهور اتفاق بیفتد ما باید زمینه‌سازی را انجام دهیم و سند راهبردی بسیج در تقویت همین راستا است.

برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان بهار

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات