فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چگنی گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۸۰  برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۰۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

 سرهنگ پاسدار محمد علیزاده بازگیر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار محوری "بسیج، پاره تن مردم" نام گذاری شده ، اظهار داشت:  برنامه‌های هفته بسیج از  شنبه ۲۹ آبان ماه که با عنوان «بسیج و اقتصاد مقاومتی» نامگذاری شده با نواخته شدن  زنگ بسیج در مدارس و دیدار با امام جمعه چگنی آغاز می شود.

وی افزود: دومین روز از هفته بسیج به نام «بسیج علم و پژوهش» نامگذاری شده  و برنامه‌هایی از جمله کمک به برگزاری  جشنواره علم و فناوری و همچنین کمک به ارتقا تحصیلی دانش‌آموزان انجام می‌گیرد.
 

فرمانده سپاه چگنی گفت: برگزاری نشست های روشنگری و  برپایی میزخدمت از جمله برنامه‌های سومین روز از هفته بسیج  که به نام «بسیج عدالت و مبارزه با فساد» نامگذاری شده ، در نظر گرفته شده است.

وی  با بیان اینکه چهارمین روز از هفته بسیج تحت عنوان «بسیج عزت ملی و مرزبندی با دشمن» نامگذاری شده خاطر نشان کرد:  در این روز برنامه‌های برگزاری رزمایش ثامن، برگزاری مسابقات فرهنگی و  اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم انجام می‌شود.

علیزاده خاطر نشان کرد:  پنجمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج استقلال و آزادی» نام‌گذاری شده که در این روز برگزاری نشست های پیش گیری از اعتیاد، تجلیل از سربازان نمونه و طرح پویش سلیمانی‌ها انجام می شود.

وی گفت: پنج شنبه ۴ آذر ماه ششمین روز از هفته بسیج است که تحت عنوان «بسیج سبک زندگی اسلامی» نامگذاری شده و  در این روز غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی و تجلیل از خانواده شهدا، نشستهای تحکیم بنیان خانواده، نشست های تحکیم بنیان خانواده، یادواره شهدا و  آبروی محله برگزار می‌شود.

 

️فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج چگنی به برنامه های آخرین روز از هفته بسیج شهرستان اشاره کرد و گفت: حضور سپاهیان و بسیجیان در نمازجمعه، سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه چگنی قبل از خطبه ها ، میقات الصالحین ، برپایی پایگاه سلامت و اجرای گشت رضویون  از جمله برنامه‌های این روز است.
 
وی خاطر نشان کرد:ایجاد بیمارستان صحرایی،  رزمایش کمک مومنانه، رزمایش شکوه و اقتدار و مقاومت بسیج و  افتتاح طرح های محرومیت زدایی از دیگر برنامه‌هایی است که طی هفته بسیج انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات