دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان فارس، در حمایت از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: این انتخاب بجا و شایسته را تبریک و یقیناً معرفی "دکتریوسف نوری"، راهگشای مسائل فرهنگی و آموزشی در راستای اجرای فرامین گام دوم انقلاب خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۴۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج: "سید قاسم حسینی"، دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان فارس، پیشنهاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی را، درباره " دکتر یوسف نوری" به عنوان وزیر سوم‌ پیشنهادی آموزش و پرورش را، نشان از درایت و آینده نگری ایشان عنوان کرد.

وی در این بیانیه می افزاید: با شناختی که از شخصیت علمی، فرهیخته و فرهنگی جناب آقای "دکتر یوسف نوری" در عرصه آموزشی داریم، این انتخاب بجا و شایسته را مبارک و فرخنده دانسته و همچنین امیدواریم، راهگشای مسائل فرهنگی آموزشی، در راستای اجرای فرامین گام دوم انقلاب باشد.  

در خاتمه این بیانیه آمده است:‌ از آنجا که وزارت آموزش و پرورش در احیای اندیشه‌های ناب اسلامی است و چشم امید بخشِ بزرگی از فرهیختگان و نخبگان به این نهاد است، از این رو جمعیت وفاداران استان فارس از نمایندگان خانه ملت خواستاریم، که با رای اعتماد قاطع و بالا به "جناب آقای یوسف نوری"، مصلحت‌های همه جانبه را در نظر گرفته تا به فضل خداوند منان، نوری دوباره به عرصه آموزشی و فرهنگی کشور بتابد.

از خداوند منان توفیقات روزافزون را برای همگان خواستاریم.

سید قاسم حسینی:

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان فارس

ارسال نظرات