کد خبر: ۹۳۹۰۷۵۶
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه هفته بسیج در خنداببه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ حسین عزیزی فرمانده سپاه ناحیه خنداب با تأکید بر اینکه ملت ایران با تفکری برگرفته از بسیج هر زمان که امنیت و سلامت کشور در خطر و مورد تهديد دشمنان قرار گيرد ، در صحنه حاضر بوده ، گفت : بسیج در عرصه های مختلف از جمله زلزله ، سيل و دیگر حوادث طبیعی و غیر طبیعی همچنان در میدان عمل آماده است.
 

وی خاطرنشان کرد: امسال هفته بسیج با شعار « بسیج پاره تن مردم است » از ۲۸ آبان ماه آغاز و تا پنجم آذر ادامه خواهد داشت.

سرهنگ عزیزی افزود : خدمات بسیج در برهه های مختلف باید برای مردم بازگو شود و این در حقیقت همان چیزی است که دشمنان در تحقق آن مخالفند .

عزيزي افزود : جهت پاسداشت این ایام ۲۵ عنوان برنامه حقیقی و ۴۰ عنوان برنامه در فضای مجازی تعریف شده است که بیش از ۲۰۰ ریز برنامه را شامل می شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه‌ها در طول هفته بسیج گفت: ویژه‌برنامه‌های متنوع و متعددی با تلاش و همت پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح شهرستان خنداب ویژه این ایام تهیه و تدارک دیده شده است.

عزیزی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور همه اقشار بسیج، تجلیل از نخبگان بسیج ،تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی ، برپایی میز مشاوره، همایش مدافعان حریم خانواده ، برگزاری گردهمایی و همایش تبیین گفتمان بسیج و مقاومت  و همچنین دیدار با خانواده شهدا را از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در ناحیه سپاه ناحیه شهرستان خنداب عنوان کرد.

وی با اشاره به هفته بسیج خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس از دستاوردهای بسیج تحت عنوان بسیج و دوران دفاع مقدس، محرومیت زدایی ، بسیج و سازندگی، فعالیتهای طرح شهید سلیمانی را در این نمایشگاه بصورت تصویری به مردم ارائه داده خواهد شد .

عزیزی به افتتاح پروژه های مهم در هفته بسیج اشاره کرد و افزود : یکی از کارهای مهم افتتاح پروژه های ساختمان محرومین که در حال اتمام هستند خواهد بود همچنین افتتاح کارهای زیرساختی بسیج و سپاه مانند ساخت سوله های ورزشی ،ساخت پایگاه های مقاومت بسیج ، و چندین پروژه عمرانی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: عزت ، اقتدار و سربلندی کشورمان مرهون ایثارگری و جانفشانی ها و مجاهدت های بسیجیان بوده و مایه فخر همه ایرانیان است.

عزیزی در پایان ضمن اشاره به گام دوم انقلاب به مقتضیات و نیازهای جامعه، آمادگی و انعطاف پذیری به جهت اینکه اقشار مختلف در نهاد مقدس بسیج سازماندهی شدند و آموزش های لازم را به مرور طی کردند طبیعتا ایفای نقش خود را می توانند براساس نیازها داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات