حسین امیدی، در بیانیه ای ضمن حمایت کامل از " دکتر یوسف نوری" اعلام کرد: مدیریت او در ارتقای کیفیت تربیت دانش آموزان و منزلت و معیشت فرهنگیان موثر خواهد بود‌.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۵۷
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج: "حسین امیدی"، کارشناس مسائل سیاسی و بین‌المللی و عضو مجمع بین المللی اساتید مسلمانان، در بیانیه ای حمایت کامل خود از معرفی " دکتر یوسف نوری" برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد و گفت:  امیدواریم وی با حمایت و هدایت نمایندگان محترم خانه ملت، دولت و نیز با مشارکت مدیرانی کار آمد و ولایت مدار، دارای روحیه انقلابی و جهادی، با برنامه محوری، جوانگرایی، تحول خواهی و عدالت محوری بتواند در تحقق اهداف سند تحول بنیادین گام های موثری برداشته و در خصوص ارتقای کیفیت تربیت دانش آموزان و منزلت و همچنین معیشت فرهنگیان اقدامات شایسته به عمل آورد.

بر همین اساس، از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که همواره دغدغه مسائل آموزش و پرورش را داشته‌اند تقاضا داریم، با رای اعتماد بالا به وی، هر چه زودتر  این‌نهاد مهم را را از بلاتکلیفی نجات دهند و مسیر را برای آرمانهای گام دوم انقلاب در راستای آموزش و فرهنگ کشور هموار سازند.

امیدی در خاتمه اضافه کرد: اکنون که مردم رنج کشیده پس از آزمونها و خسارتهای فراوان به دولتی آگاه، خدمتگزار و انقلابی رسیده اند، وقت آن است، که برای تحقق شعارهای فرهنگی و اصیل انقلاب در حد توان، دولت را یاری کنیم. 

که در این جهت گام اول، کمک به انتخاب مقتدرانه سکاندار آموزش و پرورش است، آنهم  از این رو که دکتر "یوسف نوری"، گزینه پیشنهای دولت برای پست خطیر وزارت آموزش و پرورش می باشد، نیرویی متعهد و با سوابق درخشان در حوزه آموزشی.

حسین امیدی:

کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی، معاون ارتباطات علمی و بین المللی دانشگاه فرهنگیان کشور و عضو مجمع بین المللی اساتید مسلمانان دانشگاه ها.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات