فرمانده سپاه سرخه گفت:

در هفته بسیج بیش از ۲۰۰عنوان برنامه در شهرستان سرخه برگزار می شود.

فرمانده سپاه سرخه در نشست خبری هفته بسیج با اصحاب رسانه از برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه با شعار" بسیج پاره تن مردم" در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۷۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ با هدف بزرگداشت هفته بسیج نشست سرهنگ محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه ناحیه برگزار شد.

سرهنگ محمد مهدی ادهم در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه از زمان تاسیس بسیج تاکنون برکات آن برای کشور و مردم و جهان اسلام قابل مشهود است، اظهار کرد: امام راحل جهت دفاع از انقلاب و حفظ ارزش ها و پاسداری از انقلاب با دید آرمانی و تمدنی که داشت توانست سازمان بسیج، یعنی حضور ساماندهی شدن مردم را به منصه ظهور برساند و ما امروز می‌بینیم بسیج در حین حالی که هم مظلوم است مقتدر هم است.

او افزود: بسیجی همواره مورد تهمت و مورد آماج ظلمت های بدخواهان قرار دارد اما به جهت خدماتی که به مردم ارائه می‌دهد  همیشه در دل مردم عزیز است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه کارنامه بسیج همواره کارنامه درخشانی است، گفت:  آخرین خدمت بسیج، حضور مقتدرانه بسیجی در مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی  و فعالیت جدی در مراکز واکسیناسیون است که شهرستان سرخه هم موضوع را با جدیت دنبال کرد و همچون گذشته با افتخار حضور خود را در این عرصه هم ثابت کرده است.

ادهم با اشاره به اینکه شعار هفته بسیج،( بسیج پاره تن مردم) است، خاطرنشان کرد: افتخار بسیج این است که جز خدمت به مردم و رضایت الهی هدف دیگری نداشته است.

او با اشاره به این که ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در سرخه از ۲۹ آبان در قالب 200 برنامه به همت پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج آغاز خواهد شد، عنوان کرد: تجمع سراسری ۵۲۰۰ گروه جهادی کشور در قالب ۵۷۳ هزار جهادگر بسیجی و حضور ۱۵ گروه جهادگر از شهرستان سرخه و رزمایش اقتدار بسیجیان از برنامه های شاخص هفته بسیج در استان است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: ویژه برنامه «شهید سعید» همزمان با چهلمین روز از رجعت این شهید تازه تفحص شده، برنامه یاران رسول الله، گردهمایی و کارگاه آموزشی ارکان محله مسجد محور،  ویژه برنامه انصار شهدا و تجلیل از عوامل اجرایی بیست و سومین یادواره شهدای سرخه، رزمایش مواسات و کمک های مومنانه،  برنامه میقات صالحین و تجمع حلقات صالحین بسیج در نماز عبادی-سیاسی جمعه از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج در شهرستان سرخه خواهد بود.

ادهم ویژه برنامه های هم قدم وهم قسم (پیاده روی خانوادگی پیشکسوتان)، شب خاطره و حضور پیشکسوتان در پایگاه های محلات جهت خاطره‌گویی، برنامه آبروی محله و برگزاری یادواره شهدا محله، برگزاری شیفت ایثار و حضور بسیجیان در بیمارستان ها به منظور کمک به کادر درمان، برنامه فردای روشن و ثبت تجریبات موفق بسیجیان و برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار