مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری برنامه های مختلف توسط این قشر به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۹۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

سيده ماه منیر گرجی زاده در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برنامه های مختلفی را در سطح استان و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه با عنوان" بسیج پاره تن مردم " برگزار می شود، گفت: در اولین روز هفته برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله آمادگی جسمانی و طناب کشی، بازی های بومی- محلی برای بانوان بسیجی، اهدای جهیزیه، نذر نان برگزار خواهد شد.

وی همچنین بیان کردند: تجلیل از شورا، فرماندهان پایگاه و حوزه ها از جمله برنامه های دومین روز هفته بسیج است.

گرجی زاده برگزاری اردوی جهادی یک روزه بسیج جامعه زنان سپاه فتح به منظور ارائه ویزیت رایگان پزشکان متخصص و عمومی، کارگاه های مشاوره دختران نوجوان و جوان، مشاوره های فردی و گروهی ، توزیع بسته های معیشتی و لوازم تحرير، جشن کودکانه در محلات حاشیه نشین را از دیگر برنامه های سومین روز هفته بسیج عنوان کرد.

به گفته وی، برگزاری نشست زن و تفکر بسیجی با همکاری سمن ها و نهادهای برون‌ سازمانی، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری کارگاه های مشاوره ای، نیز از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای چهارمین روز هفته بسیج است.

مسئول بسیج زنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پنجمین روز هفته بسیج، گفت: در این روز همچنین دوره توانمند سازی استانی مربیان مهد قرآنی با هدف رشد و تربیت کودکان تراز انقلاب و ظهور و دوره آموزش مقدماتی در سطح شهرستان و استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری زیارت عاشورا، اجرای رزمایش در فضای مجازی، دیدار با امام جمعه های شهرستان ها، بازدید و تجلیل از خانواده های شهدا در ششمین روز هفته بسیج، افزود: آیین عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا و تجمع بزرگ خادمین شهدا نیز برگزار می شود

گرجی زاده تصریح کرد: برگزاری دعای ندبه، حضور در نماز جمعه، برگزاری اردوی تربیتی حلقات صالحین، برگزاری همایش پیاده روی، مسابقات مختلف از جمله برنامه های مهم روز هفتم خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات