خبرهای داغ:
فرمانده ارشد پایگاه های بسیج جامعه الزهرا(س) از برگزاری همایش ویژه هفته مبارک بسیج با حضور مسئولان، فرماندهان حوزه های مقاومت و بانوان طلبه بسیجی در جامعه الزهرا(س) برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۰۶
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

خانم زهرا احسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به این که در آستانه هفته بسیج قرار داریم، ضمن تبریک این ایام به مقام معظم رهبری به عنوان به مقتدا و امام بسیجیان و همه اعضای لشکر مخلص خدا ابراز داشت: این همایش به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج جامعه الزهرا (س) و سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در عصر روز سه شنبه دوم آذرماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی، نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران در تالار بیداری جامعه الزهرا (س) برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مراسم همچنین خانم دکتر برقعی مدیر جامعه الزهرا (س) و حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور به ایراد سخنرانی پرداخته و در بخش پایانی نیز از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی بسیج طلاب در بخش خواهران تجلیل به عمل می‌آید.
وی در ادامه با اشاره به فراز‌هایی از پیام تاریخی و ماندگار حضرت امام در آذرماه سال ۶۷ در رابطه با تأسیس بسیج گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در این پیام مهم بر این نکته کلیدی تأکید می‌فرمایند که بسیج شجره طیبه و درخت تناور و میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلام است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند و بسیج باید با قدرت و اطمینان به کار خود ادامه دهد.
احسانی افزود: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای نیز سال گذشته فرمودند که بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره‌ی خدادادی ملت ایران است. دشمنان، اکنون و همیشه در این اندیشه بوده‌اند که آن را نابود یا بی‌اثر کنند و ایشان در ادامه خاطرنشان کردند که مسئولان و یکایک بسیجیان عزیز خود را موظف به ابطال کید دشمن بدانند و با توکل و اخلاص و برنامه‌ریزی به پیش بروند.
وی همچنین با تاکید بر لزوم عمل به رهنمود‌ها و فرمایشات امامین انقلاب در این باره اظهار داشت: حرکت سریع انقلاب با روحیه و تفکر بسیجی تا ظهور امام عصر (عج) ادامه دارد و مکتب بسیج به عنوان تجلی مدرسه عشق و نیز مکتب حاج قاسم سلیمانی به عنوان مکتب شهید پرور و حماسه ساز باقی خواهد ماند و برکاتش روز به روز وسیع‌تر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها