فرمانده حوزه بسیج 417 شهدای کمالشهر خبر داد:
فرمانده حوزه بسیج 417 شهدای کمالشهر از ساخت دو باب منزل در منطقه محروم به همت جهادگران گروه جهادی شهید حججی این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۱۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهدی طالبی، فرمانده حوزه بسیج 417 شهدای کمالشهر سپاه ناحیه امام هادی (ع) ضمن گرامیداشت هفته بسیج از ساخت دو باب منزل به مساحت 50 مترمربع با هزینه‌ای حدود 150 میلیون تومان در شهرک امیرالمومنین کمالشهر به همت جهادگران گروه جهادی شهید حججی حوزه بسیج 417 شهدای کمالشهر و با شعار «بسیج در خدمت مردم» خبر داد.

وی با اشاره به اینکه جهادگران این حوزه در همه عرصه‌ها پایبند به آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: جهادگران گروه جهادی شهید حججی یکی از صدها گروه جهادی هستند که دل به دریا زده‌اند و در مناطق محروم استان البرز به فعالیت در زمینه محرومیت‌زدایی مشغول هستند.

فرمانده حوزه بسیج 417 شهدای کمالشهر با بیان اینکه بسیجیان در دل اردوهای جهادی کار فرهنگی نیز می‌کنند، اقدامات پزشکی، بهداشتی و مهندسی را از دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی دانست و مطرح کرد: از صفر تا صد ساخت این منزل به همت جهادگران بسیجی این حوزه صورت گرفته است. بسیجیان با تمام وجود و توان در خدمت مردم هستند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها