مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی در استان را با ۱۵ پروژه در استان،‌ در طول هفته بسیج آغاز می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۲۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

 

۱۵ پروژه عمرانی در استان اردبیل افتتاح می‌شودسرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اردبیلضمن تبریک هفته مبارک بسیج اظهار داشت: هفته بسیج را به عنوان معجزه انقلاب اسلامی به جهادگران و ملت ایران اسلامی تبریک می‌گوییم چرا که بسیج به عنوان شجره طیبه امری بسیار ارزشمند و مهم است.

وی با اشاره به این که همه اقشار مردم در هفته مبارک بسیج نقش‌آفرینی خواهند کرد، بیان کرد: گروه‌های جهادی 64 عنوان برنامه در این هفته اجرا می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: در بین این برنامه‌ها یک ویژه‌برنامه‌ داریم که می‌توان به برگزاری رزمایش اقتدار جهادگران بسیج در روز شنبه 29 آبان‌ماه اشاره کرد و بعد از آن افتتاح پروژه‌های عمرانی در استان را با 15 پروژه  در استان،‌ در طول هفته بسیج آغاز می‌کنیم.

 پیرجاهد ادامه داد: 28 پروژه را در آیین کلنگ‌زنی می‌کنیم که عمدتاً در بحث تأمین آب شرب روستائیان است و 27 صندوق قرض الحسنه در این ایام افتتاح کرده و 40 کارگاه اشتغال‌زایی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم که در هفته بسیج به مرحله افتتاح و بهره برداری می‌رسانیم.

ارسال نظرات