خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت آبادان از برگزاری اولین کارگاه یکروزه آموزش سواد رسانه ای و فضای مجازی، توسط قرارگاه فضای مجازی ناحیه آبادان با همکاری حوزه های مقاومت بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۵۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

سرهنگ احمدی بیان کرد: اهمیت فضای مجازی و تاثیرگذاری این فضا بر کسی پوشیده نیست، خصوصا دراین ایام که جامعه متاثر از ویروس منحوس کرونا می‌باشد و به طبع آن بسیاری از فعالیت های جامعه به بستر مجازی منتقل شده و لازمه فرهنگ و سواد در این فضا را دوچندان کرده‌است.

ایشان ادامه داد: به همین علت و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت فضای مجازی و لزوم فعالیت قشر جوان مؤمن انقلابی برای شکست جریان تحریف و مطالبه گری در این فضا ، برآن شدیم تا برای تحقق این اهداف ، فرهنگ و سواد رسانه‌ای را با برگزاری کارگاه یکروزه ارتقاء ببخشیم.

وی افزود: اولین کارگاه یکروزه آموزش سواد رسانه‌ای و فضای مجازی توسط قرارگاه فضای مجازی با همکاری حوزه های مقاومت بسیج آبادان برگزار شد.

در این کارگاه که با هدف توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و اطلاعات فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان آبادان در زمینه فضای مجازی برگزار شد به مسائلی همچون ؛ سواد رسانه‌ای ، بررسی ماهیت شبکه های اجتماعی و آشنایی با کاربرد آن ها ، بررسی سایت های پرکاربرد جهان ، بررسی و کالبد شکافی بازی های رایانه ای ، تحلیل برخی از فیلم های سینمایی و انیمیشن ها و برشی از کاربرد هوش مصنوعی در زندگی آینده پرداخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها