خبرهای داغ:
سردار مرادحاجتی در دیدار با پدر و مادر شهید «حاجی زادگان بیدگلی» گفت: از شما می‌خواهیم که پیکر مطهر شهید حاجی زادگان بیدگلی در هندیجان بماند.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۵۶
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

مراسم بزرگداشت شهید تازه شناسایی شده «حسین حاجی زادگان بیدگلی» امروز در شهرستان هندیجان برگزار شد.

این مراسم با حضور پدر، مادر و خانواده این شهید گرانقدر، مسئولین استانی و قشر‌های مختلف مردم در یادمان شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم اظهار داشت: شهید «حسین حاجی زادگان بیدگلی» به همراه دو شهید دیگر که شهید گمنام بودند در مراسم باشکوهی در سال ۱۳۹۳ تشییع و در این شهرستان به خاک سپرده شدند. همه ما مدیون خون شهدا و خانواده معظم شاهد هستیم و امروز از این بابت خوشحالیم که اخیرا تعدادی از مادران چشم به راه شهدای عزیزمان توانستند به پیکر فرزندان خود دسترسی داشته باشند و انتظارشان به پایان برسد.

وی گفت: مردم هندیجان استقبال و حضور باشکوهی در مراسم بزرگداشت شهید حاجی زادگان بیدگلی داشتند که نشان از قدرشناسی این مردم از شهدای عزیز است. از پدر و مادر عزیز این شهید سرافراز می‌خواهیم که پیکر مطهر شهید حاجی زادگان بیدگلی در هندیجان بماند.

«حسین حاجی زادگان بیدگلی» متولد سال ۱۳۵۰ آران و بیدگل است که در ۲۸ فروردین ۱۳۶۷ در تک دشمن در فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها