فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۷۳۰ هزار نفر از جمعیت سیستان و بلوچستان پرونده بسیجی دارند، تصریح کرد: این میزان حدود یک سوم جمعیت استان است که بخشی از آنها بسیجی فعال و بخشی بسیجی عادی هستند.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۶۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

سردار احمد شفائی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که  بسیج تا کنون در عرصه های مختلفی در صحنه حضور داشته که امروزه مسائل فرهنگی و فضای مجازی یکی از مهمترین عرصه های حضور و فعالیت بسیجیان است، گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب «اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است» از همین رو بسیج به عنوان نهاد پیشرو تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه یکی از این اقدامات ساختارسازی بوده است، ادامه داد: افزایش تقویت سواد مجازی و رسانه در بین آحاد مردم از جمله اهداف بسیجیان است.

وی شعار امسال هفته بسیج را «بسیج پاره تن مردم» اعلام کرد و گفت: شعار امسال هفته بسیج در کل کشور به پیشنهاد استان سیستان و بلوچستان به نام «بسیج پاره تن مردم» نامگذاری شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۳۰ هزار نفر از جمعیت سیستان و بلوچستان پرونده بسیجی دارند، تصریح کرد: این میزان حدود یک سوم جمعیت استان است که بخشی از آنها بسیجی فعال و بخشی بسیجی عادی هستند.

وی اظهار کرد: رزمایش اقتدار بسیجیان در سوم آذر، تجدید میثاق بسیجیان با ولایت توسط گردان های بسیج پایه از جمله گردان های امام علی (ع)، امام حسین (ع)، بیت المقدس و کوثر و دیدار با فرمانده کل قوا به صورت ویدیو کنفرانس همزمان با سراسر کشور از جمله برنامه های هفته بسیج امسال است.

ارسال نظرات