خبرهای داغ:
امام جمعه داراب گفت:بسیج نیروی مقاومت جهانی که ضمینه ظهور را آماده می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۶۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته بسیج، تجدید بیعت با نماینده ولی فقیه در شهرستان داراب با حضور اقشار مختلف بسیج در دفتر امام جمعه شهرستان داراب برگزار شد.
در ابتدا سرهنگ پاسدار محمد حسین هاشمیان فرماندهی سپاه ناحیه داراب ضمن ارائه گزارش از برنامه های هفته بسیج گفت امامین انقلاب نگاه خاصی به بسیج داشتند همین طور که رهبر کبیر انقلاب بسیج را لشکر مخلص خدا می داند که دفتر تشکل از همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا کرده اند وما باید به بسیجی بودن خود افتخار کنیم.
هاشمیان افزود باید تلاش خود را مضاعف کنیم همین طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب راه را برای ما هموار ساختن وبا نصایح پدرانه خود کشور را هدایت می کنند.
وی با اشاره به شعار محوری بسیج پاره تن مردم گفت بسیج خودش را از مردم می داند و در با اقشار مختلف بسیج در تمام امور به مردم خدمت رسانی می کنند و در آتش به اختیار بودن می درخشند وبه اهداف انقلاب جامع عمل می پوشاند و مردم بسیج را به بن بست شکن می شناسند.
در ادامه امام جمعه شهرستان داراب حجت الاسلام خسروی ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به سخن رهبری در خصوص بسیج که از مجموعه افراد مومن و فداکار و آماده ترین انسان ها که برتعالی کشور خود توصیف می کند که با تابلو مومن ،فداکار واماده در بین مردم شناخته می شود.
خسروی گفت :بسیج یک نیروی مقاومت جهانی است که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی عجل الله می باشد که در قالب پای کار بودن ضمینه ساز ظهور حضرت مهدی عجل الله در تمام چالش ها و بحران ها در قبل از ظهور می باشند.
امام جمعه داراب خاطر نشان کرد بسیج ارزش والایی دارد که به شما عزت داده است و باید این را قدر بدانیم و ارزو می کنم که هنگام مرگ لباس بسیج در قبر کنارم بگذارند تا ملائک از بوی لباس شهدا به من ترحم کنند
وی با اشاره به سخن حاج قاسم که در قیامت کسانی که ولایت دارند سرو گردنی از دیگران بالاترند و می توان گفت بسیجی در زمره چنین افرادی هستند که از عزیزترین نعمت الهی که جان می باشد در طبق اخلاص قرار دادند و از این مرزوبوم دفاع می کنند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان داراب در پایان از بسیجیان خواست که در میدان فضای مجازی ،مساجد و حسینیه ،کار و اشتغال و مدیریتی حضور فعال داشته باشند تا این انقلاب به سر منزل خود برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها