رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در پیامی با گرامیداشت هفته بسیج، سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان به ویژه جامعه بسیجی این دانشگاه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۷۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در پیام دکتر مجید شیرانی آمده است: فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در ‌آذر ماه سال ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش ٢٠ میلیونی) زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است، بسیج در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید حافظ دستاورد‌های اخلاقی انقلاب باشد.

دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در طول شیوع بیماری کرونا، فرهنگ نجات بخش از خودگذشتگی و دفاع مقدس بار دیگر توسط کادر درمان و بسیجیان احیاء شد.

وی ادامه داد: طی دو سال اخیر شاهد حضور و همراهی بسیجیان با کادر درمان در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا و تلاش های میدانی و جهادی بودیم که باعث شد امروزه بسیاری از موفقیت ها در امر کنترل و کاهش آسیب های بیماری کرونا را مرهون تلاش های سپاه و بسیج باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد.

دکترشیرانی در پایان اضافه کرد: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، هفته بسیج این شجره طیبه و یادگار امام راحل عظیم الشان(ره)رابه آحاد مردم بویژه خانواده معظم شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت، بسیج جامعه پزشکی، اساتید و دانشجویان تبریک عرض نموده و پایداری و سربلندی این دلاورمردان و پاک باختگان عرصه ایثار را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان خواستارم.

ارسال نظرات