ولی الله بیاتی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان گفت: حل مشکلات کشور در گرو استفاده از روحیه بسیجی است.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۰۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹

ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج که یادآور خاطرات و مجاهدت های بسیجیان دلاور در طول ۴۲ سال گذشته است را گرامی می داریم و این ایام بزرگ را به همه بسیجیان عزیز تبریگ می گوییم.
 
وی افزود: آن چیزی که در هشت سال دفاع مقدس منجر به پیروزی ملت ایران در برابر جبهه کفر شد استفاده از فرهنگ و تفکر بسیجی بود و حضور بسیجیان که از همه اقشار و سنین بودند توطئه های دشمنان را در جنگ تحمیلی خنثی کردند.
 
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته با فرهنگ و روحیه بسیجی موفقیت های بزرگی کسب کردند که نتیجه این موفقیت ها دستاوردهای بیشماری در حوزه های مختلف است.
 
وی بیان کرد: بسیج علاوه بر نقش آفرینی در داخل کشور امروز ثمرات و برکات تفکر بسیج در سایر کشورهای اسلامی به وضوح قابل مشاهده است.
 
وی ادامه داد: به تعبیر امام خمینی(ره) بسیج مدرسه عشق بود و این مدرسه روز به روز در حال تربیت نسل های بسیجی است و در دنیا نقش آفرینی می کنند.
 
بیاتی اضافه کرد: بسیج یک‌فرهنگ و تفکر شناخته شده و نجات بخش است و لذا آنچیزی که می تواند در گام‌ دوم انقلاب ملت ایران را به اهداف بلند برساند تفکر و فرهنگ‌ بسیجی است.
 
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم و مجلس انقلابی باید از فرهنگ‌ و تفکر بسیجی برای پیشبرد اهداف به خوبی استفاده کند ،گفت: هرکس می خواهد بسیجی واقعی باشد باید صادقانه به مردم و نظام اسلامی خدمت کند.
 
نماینده مردم نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس افزود: مسئولین باید با تاسی از فرهنگ بسیجی همواره گوش به فرمان ولایت باشند و در مسیر خدمت‌رسانی به مردم همه توان و ظرفیت ها را پای کار بیاورند.
 
وی تأکید کرد: به کارگیری خلاقیت، ابتکار،پای کارآوردن ظرفیت ها، استفاده از جوانان و مشارکت مردم‌ ، در کنار مردم بودن و روحیه جهادی از شاخصه های فرهنگ و تفکر بسیجی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
بیاتی با تأکید بر اینکه حل مشکلات کشور در گرو استفاده از تفکر و روحیه بسیجی است،گفت: اگر تفکر بسیج از جامعه کنار رود قطعا عبور از مشکلات ناممکن خواهد بود.
 
وی خاطر نشان کرد: تفکر بسیج باید برای به خوبی تبیین شود و این نیازمند تلاش همه جانبه است تا این نسخه شفا بخش در گام دوم انقلاب به عنوان فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات