سردار کریمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بسیج در طول مقاطع مختلف همواره کارآمدی خود را در میدان عمل نشان داده و امروز بسیج الگوی موفق در گام دوم است.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۱۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن تبریک هفته بسیج گفت:  بسیج با تکیه بر نصرت الهی و با روحیه ولایتمداری، مردم باوری در طول ۴۲ سال گذشته به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده و بسیاری از دستاوردهای نظام اسلامی مرهون تفکر و فرهنگ بسیجی است.
 
وی افزود: بسیج در طول ۴۲ سال گذشته ثابت کرده برای خدمت به مردم و رفع مشکلات کشورهمواره در میدان حضور دارد و ریشه تفکر بسیج برگرفته از نهضت عاشورا و فرهنگ حسینی(ع) است.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: بسیج در طول مقاطع مختلف همواره کارآمدی خود را در میدان عمل نشان داده و امروز بسیج الگوی موفق در گام دوم است که باید مورد توجه آحاد مردم و مسئولین باشد.
 
وی تأکید کرد: حضور در محور اصلی مقاومت ملی دربرابر دشمنان از شاخصه های بسیج است و کارنامه بسیج در انقلاب اسلامی درخشان و قابل دفاع است.
 
سردار کریمی خاطر نشان کرد: شعار امسال هفته بسیج که بسیج پاره تن مردم انتخاب شده نشان ازمردم یاری و مردم باوری بسیج است و لذا بسیج در گام دوم انقلاب برای خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات و توطئه های دشمنان آمادگی کامل دارد.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات