امام جمعه مهرشهر گفت: دشمن در شرایط کنونی از حضور دولت و مجلس و قوه قضاییه انقلابی و انسجام و همدلی آن ها برای رفع مشکلات مردم، سخت هراس دارد.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۱۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین یدالله رضایی امام، جمعه مهرشهر گفت: جنبه های موفقیت و امتیاز مهم و اساسی دولت سیزدهم در ۱۰۰روز جنبه رویکردی، نگاه‌های انقلابی و رویکرد‌های صحیح و نگاه به عظمت ملت ایران است و نگاه به غرب نیست.

دشمن از انسجام قوای سه گانه ایران برای حل مشکلات مردم هراس دارد

وی افزود: دولت سیزدهم طی این سه ماه نشان داده که دولت در میدان بوده و از روحیه و مدیریت جهادی برخوردار است که این خود نشان از جنبه روحی و انگیزشی دولت دارد. اقدامات خوب دولت در حد خود یک نصاب مقبول به شمار می‌آید و در جنبه عملکردی، موفقیت در زمینه واکسیناسیون عمومی و پرداخت حقوق ماهیانه کارمندان از این جمله هستند.

امام جمعه مهرشهر در خصوص انتظارات از دولت سیزدهم با تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر فوری و قابل تحقق برای رفع گرانی‌های بی رویه و بی منطق مواد غذایی، خودرو و مسکن مطرح کرد: همچنین باید مواضع هماهنگ و محکمی را در حوزه مسائل اقتصادی اتخاذ و اعضای دولت از مصاحبه‌های مکرر و بعضاً متناقض در موضوعات اقتصادی خودداری کنند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به ضرورت تلاش بیشتر برای تحقق وعده‌های اعلام شده در نقشه راه دولت طبق جدول زمانی اعلام شده عنوان کرد: گفت و گوی صریح و صمیمی با مردم و در میان گذاشتن موانع و مشکلات موجود، خروجی ‌محورکردن سفرهای استانی دولت در همه سطوح و ضرورت تداوم اتخاذ مواضع هوشمندانه در مذاکرات برای رفع یک مرتبه تحریم ها نیز صورت گیرد.

امام جمعه مهرشهر با اشاره به اینکه اتخاذ تدابیر لازم برای ثبات و آرامش در بازار سرمایه و بورس که زندگی بیش از ۴۰ میلیون نفر را تحت تاثیر قرار داده ضروری به نظر می رسد، بیان کرد: دشمن با انجام عملیات های متعدد علیه ما به این نتیجه رسید که توان براندازی نظام ایران با یک یا چند عملیات بزرگ را ندارد اما می تواند با سلسله عملیات امنیتی، نظامی و رسانه‌ای کوچک، بر پیکره این کشور ضربات متعدد وارد کند.

وی با اشاره به عملیات ادراکی دشمن از عملیات پشه مالاریا تا مرگ با هزاران ضربه چاقو افزود: عملیات کور و بزدلانه‌ای چون حمله هکری به سیستم حمل و نقل ریلی، حمله هکری به سامانه سوخت‌رسانی و پمپ‌بنزین‌ها، هدف قرار دادن مراکز هسته‌ای و دفاعی با عملیات پهپادی، ترور نیروهای موثر مانند شهید فخری‌زاده، تشدید تحریم نفتی ایران توسط بایدن، ضربه به جبهه مقاومت در عراق و سوریه و لبنان و ... نمونه هایی از همین عملیات هزاران ضربه چاقو است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی گفت: و این همان چیزی است که مقام معظم رهبری فرمودند؛ دشمن با فشار اقتصادی، روانی و عملی (آشوب‌سازی) می‌خواهد ملت ایران را به ستوه آورد. دشمن در شرایط کنونی از حضور دولت و مجلس و قوه قضاییه انقلابی و انسجام و همدلی آن ها برای رفع مشکلات مردم، سخت هراس دارد.

امام جمعه مهرشهر خاطرنشان کرد: دشمن درصدد است نگذارد امید به وجود آمده در مردم به شرایط جدید پایدار بماند. استکبار رسانه‌ای در صدد است با این تحرکات و عملیات با برهم ریختن سیستم عصبی جامعه قوای سه‌گانه و مسئولان کشور را از کار و اقدام‌های اساسی باز دارد و جامعه را به سمت التهاب و تنش سوق دهد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات