درخشش دانشجویان یزدی در میان جهادگران کشور

گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در ششمین جشنواره ملی مالک اشتر به عنوان موفق‌ترین گروه جهادی در سطح بسیج معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۴۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محسن درویش زاده با اعلام این خبر افزود: گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در ششمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج و ارزیابی‌های سازمان بسیج مستضعفین موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.
مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه یزد افزود: این گروه جهادی با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی و پخت و توزیع ۵ هزار پٌرس غذای گرم در سال گذشته تلاش کرد تا مرهمی بر زخم مردم بی بضاعت آسیب دیده از کرونا باشد.
وی افزود: برگزاری ویژه برنامه "یلدای رهایی" در سال گذشته توسط این گروه زمینه آزادی سه زندانی را فراهم کرد.
درویش زاده اظهار داشت: جهاد در برابر کرونا در کنار کادر درمان که با حضور فعال دانشجویان بسیجی در سه دوره ۴۵ روزه برگزار شد، یکی دیگر از اقدامات گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) بود.
وی تاکید کرد: علاوه بر این اردوی جهادی هفت روزه در مناطق محروم استان یزد و همچنین برگزاری ۱۲ اردوی یک روزه با عنوان "جمعه مهربانی" در مناطق حاشیه‌ای شهر یزد از دیگر اقداماتی بود که توسط دانشجویان بسیجی صورت پذیرفت و آن‌ها را شایسته کسب مقام برتر در جشنواره ملی مالک اشتر بسیج کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار