خبرهای داغ:
مسئول فضای مجازی سپاه انصار الرضا(علیه السلام):
مسئول فضای مجازی سپاه انصار الرضا (ع) گفت: همایش مجاهدان سایبری در دومین روز از هفته بسیج در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۷۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسبج از خراسان جنوبی، سجاد رضایی مسئول فضای مجازی سپاه انصار الرضا (علیه السلام) از برگزاری همایش جهادگران سایبری در دومین روز از هفته بسیج خبر داد و گفت: این همایش با سخنرانی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و با  حضور جمعی از برگزیدگان و برترین‌های فضای مجازی، مدیران حوزه فرهنگ، رسانه و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در این همایش از فعالان فضای مجازی در زمینه تولید محتوا، سواد رسانه، تحلیل و بررسی، شبکه‌های اجتماعی، شبکه سازی و مدیریت فضای مجازی در رده‌های مقاومت بسیج و دو نفر از فعالان برتر فضای مجازی استان، تجلیل خواهد شد.

 مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه این همایش برای چهارمین سال است که برگزار می‌شود اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این همایش تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی سراسر استان برای فعالیت  مضاعف در عرصه فضای مجازی و تقدیر از برترین‌ها در این عرصه‌ها است.  

وی گفت: یکی از اهداف دیگر برگزاری این مراسم  این است که  مدیران و مسئولان مربوطه با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فعالان فضای مجازی در عرصه‌های مختلف تولید محتوا و انتشار آن در بستر‌های مختلف آشنا  شوند.  

رضایی تصریح کرد: همچنین این همایش فرصتی برای همگرایی و تعامل بین مسئولان مرتبط و فعالان فضای مجازی استان  خواهد بود.

وی با اشاره به تاکید ویژه مقام معظم رهبری بر اهمیت تولید محتوا و مدیریت فضای مجازی گفت: متأسفانه نسبت به فعالان فضای مجازی، حمایت ویژه‌ای توسط نهاد‌های مربوطه وجود ندارد و گاهی مشکلات مختلفی برای فعالان این حوزه هم ایجاد می‌شود.

 مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امسال سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، در ۱۲ -۱۴ آبان ماه و در سه زمینه تولید نرم افزار موبایلی، بازی موبایلی، پویانمایی و انیمیشن، برگزار شد، ادامه داد: همچنین در این همایش از برگزیدگان سومین رویداد دیجیتال بسیج هم تجلیل خواهد شد.

رضایی یادآور شد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد بررسی ظرفیت‌ها در بحث تولید محتوای دیجیتال که آینده فعالیت تولیدکنندگی در فضای مجازی را شامل می‌شود، بود. همچنین با برگزاری این رویداد، مسئولان مربوطه با دیدن و حمایت از این پتانسیل‌های  قوی، می‌توانند در موضوع اقتصاد دیجیتال برای حل مشکلات استان استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها