خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه شهید بدیعی به عنوان سفیر جازموریان تلقی می‌شود، گفت: محرومیت‌زدایی منطقه آرامگاه شهید بدیعی توسط قرارگاه‌های جهادی کاشان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۹۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  کاشان ، سرهنگ کریم اکبری پیش از ظهر امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای بسیجی شهرستان کاشان اظهار داشت: شهدای بسیجی نشان‌دهنده آن است که مردم در عرصه‌های مختلف نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی ضمن اشاره به ایجاد مردم سالاری دینی توسط امام راحل افزود: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل به این معنی بود که با این اقدام مردم خود در سرنوشتشان نقش‌آفرینی کنند و امسال نیز در چهل و دومین سالگرد این شجره طیبه برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است و ستاد برگزاری مراسمات این هفته تشکیل و جلسات مختلفی تشکیل شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کاشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد بدیعی به عنوان شهید شاخص هفته بسیج سال جاری ابراز داشت: برنامه‌های هفته بسیج در مجموع با 360 برنامه و با برگزاری یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهید بدیعی آغاز شد به نحوی که این شهید بعد از 33 سال گمنامی پرآوازه رخ نمود.

وی ضمن اشاره به برگزاری همایش فرماندهان پایگاه بسیج شهرستان کاشان گفت: تبیین سند 10 ساله بسیج در این همایش صورت می‌پذیرد و کاروان سفیر جازموریان نیز امشب به سمت محل خاکسپاری شهید بدیعی به همراه مادر و خانواده این شهید بزرگوار حرکت می‌کند.

اکبری ضمن اشاره به محرومیت زدایی منطقه خاکسپاری شهید بدیعی در استان کرمان توسط قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان تصریح کرد: در این زمینه تفاهم نامه‌ای میان سپاه کاشان و رودبار جنوب منعقد می‌شود و موضوعات فرهنگی، آموزشی و محرومیت زدایی در منطقه توسط قرارگاه‌های جهادی صورت می‌پذیرد و اعزام از مسجد ام‌النبین کاشان صورت می‌پذیرد.

وی ضمن اشاره به دیدار جمعی از بسیجیان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان تاکید کرد: زنگ بسیج روز شنبه در مدرسه محتشمی به صورت نمادین و همزمان با سراسر شهرستان کاشان به صدا در می‌آید و از دیگر اقدامات راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی توسط سپاه شهرستان کاشان است.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به برگزاری یادواره شهدا در طول هفته بسیج افزود: یکی از یادواره‌های شهدا برگزاری یادواره شهدای جهادگر سه شهرستان کاشان، آران و بیدگل و نطنز با سخنرانی سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی است.

وی ضمن اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی به مناسبت هفته بسیج تاکید کرد: افتتاح کارگاه‌های تولیدی اشتغالزایی خانگی است و افتتاح و بهره‌برداری قنات‌های مرمت شده و استخرهای ذخیره شده آب بخش قمصر کاشان به همت بسیج مهندسین و کشاورزی و بسیجیان نیز از دیگر اقدامات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها