فرمانده سپاه کربلا:

میدان داری و زمان شناسی بسیج عامل موفقیت در همه حوزه‌ها است

ساری-فرمانده سپاه کربلا با اشاره به شعار محوری هفته بسیج با عنوان بسیج پاره تن مردم است،گفت:زمان شناسی و حضور در میدان بسیج سبب شده تا در همه حوزه‌ها سربلند بیرون بیاید.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۰۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در آغازین روز از هفته بسیج، امروز شنبه 29 آبان ماه  بهمراه اعضای هیئت رئیسه و اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه کربلا،با آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران دیدار کرد.

سردار مسلمی در این دیدار  با اشاره به شعار محوری هفته بسیج با عنوان بسیج پاره تن مردم به پویایی و میدان داری بسیج تاکید کرد و گفت: جهادی بودن و اتکا به خدای متعال از ویژگی‌های بسیج است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به شاخص های دیگری بسیج، افزود:زمان شناسی و حضور در میدان  بسیج سبب شده تا در همه حوزه‌ها سربلند بیرون بیاید.

سردار مسلمی در ادامه سخنان خود به برنامه های هفته بسیج هم اشاره و اضافه کرد: در هفته بسیج ۶۱ عنوان برنامه در قالب ۹ هزار و ۴۴ برنامه اجرایی در سطح استان برگزار می‌شود .

به گفته فرمانده سپاه کربلا اهم برنامه ها عبارتند از هزار و ۱۲۷ دیدار با خانواده شهدا، ۹۱۰ دیدار با خانواده‌های ایثارگران، ۶۰۵ یادواره شهید، برگزاری مسابقات مختلف و ۸۷ نمایشگاه می باشد.

سردار مسلمی در ادامه سخنان خود با اعلام  فعالیت ۲۲ قشر بسیجی در تمامی ادارات و نهاد‌ها فعال ادامه داد:  بسیج سازندگی هم در عرصه‌های محرومیت زدایی و عمرانی فعالیت هایی را در دستور کار خود قرار داده است.

 فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد:۷۶۰ میلیارد تومان برای دو هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی درنظر گرفته شده است که شامل هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی است که ازاین تعداد ۲۵۰ واحد در منطقه حاشیه نشین مرادآباد چابهار در دست ساخت است.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به راه اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی در سمسکنده ساری هم گفت: در این دهکده آموزش‌های لازم برای ایجاد اشتغال ارائه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار