پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج به مناسبت هفته بسیج

در این پیام آمده است: امیدوارم که بتوانیم با گسترش تفکر بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آییم....
کد خبر: ۹۳۹۱۱۸۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، "سرهنگ پاسدار سعید دهقان" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد .

متن پیام:
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می‌دهد. امام خمینی (رحمت الله علیه)
هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد که نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک و همه جانبه آن پیر فرزانه بود، لشکر مخلص خدا در دوران دفاع مقدس و از همه اقشار مردم، دانش آموز، دانشجو، معلم روحانی، کسبه و بازاریان همه و همه به میدان آمدند و تمام قد از کشور دفاع کرده‌اند و تفکر بسیج، در ایران اسلامی ریشه زد.
بسیج این لشکر قدرتمند، مخلص و بی ریا در دفاع مقدس برای عالم خصوصاً قدرت‌های مادی و مستکبر ثابت کرد که می‌توان با اتکا به ایمان الهی و نگاه به لسان ولایت فقیه و عمل به مکتب عاشورا حماسه ساز تاریخ شود و قدرت‌های مستکبر و ضد بشری را از دشمن بعثی تا غرب و شرق را یکجا در هم شکست.
بسیج نهادی اسلامی انقلابی، برگرفته از بطن و متن مردم برای نیاز‌های انقلاب و گره گشای مشکلات فراروی کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی علاوه بر آنکه یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت راهبردی نظام در بازدارندگی و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی است بلکه اهرم پیشرفت همه جانبه کشور در پروژه‌های ناامیدسازی دشمن و ضدانقلاب بوده و دیوار مستحکمی درمقابله با انواع نفوذ‌های بی امان دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.
و، اما سخن آخر این است که بسیج به خود می‌بالد که امامین انقلاب اسلامی افتخار می‌کنند که خود را بسیجی بنامند، هنگامی که ارزشمندترین، مؤمن‌ترین، با اخلاص ترین، جهادی‌ترین و شجاع‌ترین انسان‌ها در بسیج مردمی حضور دارند لازم است میدان‌های خدمت در سیاست، اقتصاد، فرهنگ، علم و ... بر روی متخصصان و جهادگران بسیجی گشوده شود و این دلسوختگان مکتب عاشورا شایسته خدمتگزاری به این ملت همیشه قهرمان باشند تا گره‌ها و مشکلات را که در عرصه‌های مختلف گریبان گیر آن‌ها شده است با روحیه جهادی در کمترین زمان ممکن برطرف سازند.
اینجانب هفته مبارک بسیج را به همه بسیجیان سرافراز و مردم همیشه در صحنه شهرستان بهاباد تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم که بتوانیم با گسترش تفکر بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آییم. ان شاءالله

سرهنگ پاسدارسعید دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد

ارسال نظرات
آخرین اخبار