کنارک/ به مناسبت گرامیداشت اولین روز از هفته بسیج با شعار بسیج، اقتص
کد خبر: ۹۳۹۱۲۳۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارک بسیج مراسم نواختن زنگ بسیج در مدرسه ی بشارت شهرستان کنارک برگزار شد.

دکتر حوت فرماندار شهرستان کنارک ضمن تبریک هفته مبارک بسیج گفت : بسیج یک ارگانی است که هر کجا کشور ما دچار چالش می شود، بسیج وارد می شود و آن را رفع می کند و به فرموده بزرگان ما بسیجی یعنی امام علی (ع)که تمام زندگی خود را وقف مردم و خدمت به اسلام کرد .
وی افزود : بسیج منحصر به فرد و افراد خاص نیست بسیج و بسیجی همه ی مردم ما هستند حتی کسانی که در بسیج سازماندهی نشده اند و دلشان برای نظام اسلامي می سوزد بسیجی است و بسیج شیعه و سنی ندارد بسیج همان چیزی است که پیامبر اسلام به ما فرموده و در قرآن کریم خداوند به ما فرموده است و بسیج یک تفکر و یک فرهنگ است.
فرماندار شهرستان کنارک گفت: بسیج همان ارگانی است که رهبر انقلاب ما می فرمایند افتخار من این است که بنده بسیجی هستم، و بنده حقیر نیز افتخار میکنم که از ۱۳ سالگی عضو بسیج بوده ام و هنوز هم عضو بسیج هستم و به این عضویت خودم افتخار میکنم.
حجت الاسلام بامری نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان کنارک در این مراسم ضمن تبریک این هفته مبارک گفت: بسیجی در واقع از زمان انقلاب نیست بلکه ازصدر اسلام وجود داشته ودارد بسیج و بسیجی یعنی کسی که هر کجا احساس نیاز شود برای رضای خداوند به کمک بشتابد بسیجیانی هستند و بوده اند که به ما راه و روش بسیجی بودن را به ما نشان داده اند و می‌دهند
نماینده ولی فقيه در سپاه کنارک افزود: امام راحل(ره) می فرمایند. آن اخلاص و محبت شما بسیجیان و آن ایثاردر راه خدابالاترین ارزش است برای شما.
همین که ما احساس کنیم که هم نوع من به من نیاز دارد و حضور برای کمک پیدا می کنید پس بسیجی هستید .
بسیج در تمام اقشار بسیج دارد از قشر پزشکان، کارمندان، اصناف، کارگران، دانش آموزان و.... بسیج منحصر به شخص خاص نیست در همه ی عرصه ها بسیج و بسیجی وجود دارد

ارسال نظرات