برنامه های هفته بسیج با شعار محوری "بسیج پاره تن مردم است" در قالب 12 برنامه در پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۲۵۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

در راستای بزرگداشت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا محمد حمیدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه اظهار کرد: بسیج نماد حضور ملی و آگاهی یک ملت است.

او افزود: امام راحل با درک صحیح از آینده و مخاطرات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، فرمان تاسیس بسیج مستضعفین را صادر کرد و این نهاد نوپا در اولین سال های تشکیل خود در جنگ تحمیلی به عنوان بزرگترین آزمون خود، سربلند بیرون آمد و کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشت.

حمیدی در ادامه بیان داشت: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار محوری "بسیج پاره تن مردم است" در این روستا در قالب برنامه های متنوع با تاکید بر مسجد و محله برگزار خواهد شد.

از شاخص برنامه می توان به اجرای برنامه میثاق ولایت درمساجد، اجرای مسابقات ورزشی بومی و محلی، همایش پیاده روی بسیجیان، برگزاری محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده معظم شهدا،عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، تجلیل از خادمان حسینی، برپایی گشت رضویون، تهیه و توزیع بسته معیشتی در بین نیازمندان، برگزاری مسابقات نونهالان و پیشکسوتان بسیج، فضا سازی پایگاه و معابر اصلی روستا و افتتاح مرکز نیکوکاری قمربنی هاشم (ع) اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها