امام جمعه بروجن:

بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی است

امام جمعه بروجن در دیدار با بسیجیان این شهرستان گفت: بسیج شجره طیبه و بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۹۱۲۵۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با آغاز هفته بسیج ، فرمانده  و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن به همراه جمعی از کارکنان، فرماندهان و مربیان صالحین حوزه های مقاومت تابعه با امام جمعه این بروجن دیدار کردند.

دراین دیدار امام جمعه بروجن با ضمن گرامیداشت هفته بسیج، به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج شجره طیبه و بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و یادگار امام راحل و عظیم الشأن است.

حجت الاسلام سید محمد احمدی در ادامه به نقش آفرینی بسیجیان در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: فعالیت هایی همچون اردوهای جهادی و محرومیت زدایی، کمک های مومنانه،کمک به کارد سلامت در ریشه کنی بیماری منحوس کرونا، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان، بصیرت افزایی از بارزترین و شاخص ترین برنامه هایی است که نمایانگر اخلاص بسیجیان و توانایی آنها در حل معضلات جامعه است.

در آغاز این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن با تبریک هفته مبارک بسیج ،به بیان گزارش بخشی از اقدامات بسیجیان در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی پرداحت.

سرهنگ پاسدار اسماعیل عظیمی به برخی از فعالیت های بسیج و سپاه در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال در چهل و دومین سال تشکیل شجره طیبه بسیج به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بیش از 150 عنوان برنامه توسط بسیجیان حوزه ها و پایگاه های تابعه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات