خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات سپاه خوزستان با اشاره به تشکیل گروه‌های تخصصی بسیجی در حوزه‌های مختلف گفت: فعالیت‌های بسیج مناسبتی نیست بلکه در طول سال و توسط رده‌های اقشاری مختلف اجرا می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۹۱۲۸۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

سرهنگ پاسدار مجید حسین زاده بندقیر پیش از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال از آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در پنجم آذر ۱۳۵۸ به فرمان تاریخی حضرت امام بسیج متولد و رشد یافت؛ بسیج در جامعه اسلامی و در ایران منشأ خیرات و برکات بسیار زیادی شد.

وی افزود: از همان ابتدای پیروزی انقلاب که کشور درگیر گروهک‌ها و دفاع مقدس شد، ظهور و بروز بسیج و بسیجیان در عرصه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست چه بسیار شهدا، جانبازان و اسرایی که از جامعه بسیج تقدیم انقلاب شد.

فرمانده بسیج ادارات خوزستان با اشاره به حضور پررنگ و در خط مقدم بودن بسیج در همه اتفاقات خوشایند و یا ناخوشایند کشور تصریح کرد: بسیج در حوزه‌های مختلف از جمله سازندگی، خدمات رسانی، اجتماعی، امنیتی، اقتصاد مقاومتی، آموزشی، تعلیم و تربیت، فرهنگی و سایر قسمت‌هایی که کشور نیاز به حضور داشت با حضور خود ایفای نقش کرد.

حسین زاده بندقیر با اشاره به کارنامه درخشان بسیج ادارات خوزستان در یک سال اخیر یادآور شد: در سیل ۹۸ حضور بسیجیان پررنگ و در موضوع تنش آبی تابستان امسال نیز حضور بسیج باعث شد که خیلی از این مشکلات و دغدغه‌های مردم کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های خوب بسیج در حوزه مقابله با کرونا ادامه داد: در این زمینه نیروهای بسیجی نسبت به گندزدایی اماکن، جمع آوری و توزیع بسته‌های کمک معیشتی در قالب طرح کمک‌های مومنانه مقام معظم رهبری، راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون و پشتیبانی از مراکز موجود و حضور گروه‌های جهادی در مناطق مختلف استان اقدام کردند.

فرمانده بسیج ادارات خوزستان خبر داد: در زمینه بازسازی و بهسازی مدارس، پروژه‌های مختلفی که در حوزه ساخت و ساز منازل اتفاق افتاد از جمله در منبع آب یا همان منطقه شهید سلیمانی نیز حضور بسیج ادارات خیلی پررنگ بود؛ همچنین در زلزله اندیکا گروه‌های جهادی بسیج مشغول کمک به ساخت منازل و انبارهای علوفه هستند.

حسین زاده بندقیر در ادامه با اشاره به محرومیت بالای شهرستان اندیکا گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌هایی که امسال از طرف حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج ادارات سراسر استان به اندیکا شد ولی باز هم محرومیت‌هایی دارد.

وی با اشاره به تشکیل گروه‌های تخصصی بسیجی در حوزه‌های مختلف از جمله آب و فاضلاب و برق بیان کرد: افزایش رضایت‌مندی عمومی از ادارات و خدماتی که ارائه می‌دهند، یکی از دغدغه‌های اصلی بسیج ادارات است؛ پرسنل بسیجی ادارات با خوش اخلاقی، خوش برخوردی و انجام کار ارباب رجوع نسبت به افزایش این رضایتمندی اقدام می‌کنند.

فرمانده بسیج ادارات خوزستان با اشاره به «بسیج پاره تن مردم است» به عنوان شعار هفته بسیج عنوان کرد: همیشه نیازمندی‌های مردم را شناسایی و برای رفع آن با مدیران کل و میانی مذاکره می‌کنیم؛ فعالیت‌های بسیج خاص مناسبت‌های مختلف نیست بلکه در طول سال و توسط رده‌های اقشاری مختلف اجرا می‌شوند.

حسین زاده بندقیر خبر داد: برپایی میز خدمت در ادارات و مصلی، فعالیت گروه‌های جهادی تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله تعمیر رایگان وسایل برقی مردم نیازمند و فعالیت‌های فرهنگی، برگزاری همایش‌های مختلف بسیجیان ادارات، غبارروبی گلزار شهدا، بهره‌برداری از طرح‌های جهادی و اجرای برنامه‌های فرهنگی تعاملی از جمله نذر اهدای خون بخشی از برنامه‌های این فرماندهی به مناسبت هفته بسیج است.

وی، اجرای طرح شهید رجایی (تأمین یخچال برای خانواده‌های نیازمند)، تجلیل از بسیجیان نمونه و پیشکسوتان، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از جمله کتاب، تجلیل از فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در ادارات تحت عنوان آبروی اداره، دیدار با ائمه جماعات، مدیران کل و فرماندهان سپاه، برنامه‌ها و مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج این فرماندهی عنوان کرد.

فرمانده بسیج ادارات خوزستان با اشاره به اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج گفت: ۴۰۰ پایگاه بسیج و ۲۶ حوزه مقاومت در این فرماندهی داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها