بخشدار جعفرآّباد مغان گفت: ۷۷ برنامه محله محور و مردمی هفته بسیج با شعار(بسیج پاره تن مردم است) در سطح جعفرآبادمغان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۲۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

بیش از 77 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در جعفرآباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صالح عبدی بخشدار جعفرآبادمغان با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: در جنگ هشت ساله دوران دفاع مقدس بسیاری از شهیدان از قشر بسیجی بودند. و بسیج همواره در دوران های مختلف انقلاب اسلامی یاریگر مردم و دولت بوده و با تمام توان برای رفع مشکلاتمردم پیشقدم شده است.

بخشدار جعفرآباد با اشاره به اینکه امروز بسیج الگوی مناسبی برای جهان است،تصریح کرد: بسیج در تمامی برهه ها و بحران ها حضور فعالی دارد. و این نیروی انقلابی علاوه بر کشورمان در خارج از مرزهای ایران اسلامی نیز بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

صالح عبدی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی به گمراهی کشانده نمی‌شود،خاطرنشان کرد:  اگر در بین اقشار مختلف و دولتمردان این تفکر در زمینه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شکل بگیرد، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

محمد بیگ زاده فرمانده حوزه شهید دستغیب جعفرآبادمغان نیز گفت: ۷۷ برنامه محله محور و مردمی در هفته بسیج با شعار(بسیج پاره تن مردم است) در سطح جعفرآبادمغان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار و تقدیر از خانواده شهدا، فعالان طرح شهید سلیمانی، دیدار باامام جمعه از جمله برنامه های اجرایی هفته بسیج در جعفرآبادمغان می باشد.

بیگ زاده افزود : محرومیت زدایی در اولویت‌ برنامه های سپاه قرار دارد که در این راستا از تمامی ظرفیت‌های دولت، خیرین، بسیج و مردم استفاده خواهیم کرد.

فرمانده حوزه شهید دستغیب جعفرآباد با اشاره به اینکه بزرگترین ظرفیت نیروی انسانی برای هر کشور بسیج آن کشور می باشد.بیان کرد: دشمن با قدرت، جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرده و در فضای مجازی فعالیت می‌کند. اما بسیجیان با پشتوانه مردمی همواره در میدان هستند، تا توطئه های استکبار جهانی را خنثی کنند.

خبرنگار مهرداد عاصمی 

ارسال نظرات