خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر کس به هر طریقی به حفظ نظام کمک کند بسیجی است، گفت: زیبایی بسیج به مردمی بودن آن است.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۵۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی بابایی امروز در رزمایش سراسری اقتدار جهادگران استان همدان که با شعار «بسیج پاره تن مردم است» در سالن انصار همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد امام راحل و شهدا اظهار داشت: بسیج یکی از زیباترین واژگانی است که در انقلاب اسلامی پر طراوت و با نشاط همچنان باقی است و باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه همه چیز نابود شدنی است و آنچه باقی می‌ماند کاری است که یاد خدا در او باشد، عنوان کرد: بسیج همیشه با یاد خدا شروع کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صادقانه‌ترین کارها را در بسیج می‌بینیم، گفت: بسیجیان کارهای خارق العاده‌ای در دوران دفاع مقدس انجام داده و این اقدامات تا به امروز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امروز ما اعتقاد داریم که حفظ نظام حرف اول و آخر ما است، تاکید کرد: هر کس به هر طریقی به حفظ نظام کمک کند بسیجی است.

حاجی‌بابایی افزود: حفظ نظام در عرف بین‌المللی امروز و در مردم سالاری دینی مردم‌داری است.

وی با بیان اینکه با عدم حضور مردم حضرت علی (ع) خانه نشین شد و با حضور مردم امام علی(ع) را به منصب ظاهری رساندند، تصریح کرد: زیبایی بسیج به مردمی بودن آن است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران بهترین مردم در روی کره زمین هستند، گفت: مردم ایران ولایت‌مدارترین و اهل بیتی‌ترین مردم در دنیا هستند.

وی با اشاره به آیه «فتبارک الله احسن الخالقین» با بیان اینکه خدا برای خلق انسان به خود تبریک گفته است، افزود: امروز عمده مردم ایران در حفظ نظام موثر هستند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه مردم ایران بسیجی هستند و لیاقت خدمت دارند، عنوان کرد: بسیج سازندگی یکی از پر افتخارترین حرکت‌هایی است که بسیج انجام داده است.

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در همه عرصه‌ها ابراز داشت: اقداماتی که بسیج سازندگی در مناطق محروم انجام می‌دهد بی‌سابقه است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج سازندگی در همه نقاط کشور یکپارچه به مردم بی‌ادعا خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: بسیجی کسی است که برای نظام، انقلاب و مردم زیاد خدمت می‌کند کم برداشت می‌کند.

وی افزود: ضد بسیجی کسی است که کم کار می‌کند یا اصلا کار نمی‌کند اما زیاد برداشت می‌کند که تعداد آنها کم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات