خبرهای داغ:
بیمارستان یک روزه تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان سروستان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان سروستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۶۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ششمین مرحله طرح ویزیت رایگان شهروندان سروستانی به همت سپاه و شبکه بهداشت سروستان و گروه جهادی بوعلی سینا به مناسبت آغاز هفته بسیج در بیمارستان شهدای این شهر اجراغ شد.

در این طرح یک روزه پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه چشم پزشکی، نوزادان و کودکان، داخلی، زنان و زایمان، ارتوپدی ، دنداپزشکی ، جراجی مغز و اعصاب ،گوش و حلق و بینی ، پوست و مو و زیبایی، کلیه و مجاری ادراری ، مغز و اعصاب حضور داشتند.

در این طرح ابتدا همه مراجعه کنندگان پایش شده و فشار خون ، قند خون ، bmi و ... همه آنها چک و کنترل شده ، بعد از ویزیت توسط پزشک عمومی و تایید آنها بیماران به پزشکان متخصص و فوق تخصص ارجاع داده شده و به صورت رایگان ویزیت شدند.

ضمن اینکه خدمات سنوگرافی ، آزمایشگاه ، رادیولوژی ، تست کرونا ، اکو و نوارقلب و ... به بیماران ارائه شد.

همچنین در این طرح بیش از 500 نفر از مردم ویزیت شده و آموزش های خود مراقبتی و سلامت مثل دیابت ، فشار خون بالا پوکی استخوان، چاقی و اضافه وزن ، سیگار و عوارض آن و ... در قالب توزیع تراکت و برشور انجام شد.

فرمانده سپاه سروستان نیز از همکاری همه پزشکان و پرستاران، مجمع خیرین سلامت، فرمانداری سروستان و جهرم ، دانشگاه علوم پزشکی استان و جهرم،شرکت نمک سپید دانه ، بسیج جامعه پزشکی استان و جهرم و فرماندهان و بسیجیان حوزه ها و پایگاه های بسیج سروستان و سپاه جهرم تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه سروستان همچنین از سعه صدر و صبر و همکاری همه مردم شهرستان سروستان در برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها