خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه بسیجیان با شیوع ویروس کرونا در شرایط سخت به کمک مسئولین آمدند، گفت: استان همدان در سطح کشور سومین استان نقش آفرین در بحث مقابله با ویروس کرونا بود.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۸۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی امروز در رزمایش سراسری اقتدار جهادگران استان همدان که با شعار «بسیج پاره تن مردم است» در سالن انصار همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: خدای بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق شد هفته بسیج را درک کنیم و از این نعمت بزرگ الهی که برای نظام جمهوری اسلامی فراهم شده بهره بیشتری را ببریم.

وی با اشاره به رزمایش امنیتی مشترک بسیج با ناجا که در روز گذشته برگزار شد، بیان کرد: این رزمایش در ۶ شهرستان با حضور بسیجیان برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه اوج زیبایی را در دفاع مقدس دیدیم با بیان خاطراتی از عملیات والفجر گفت: در کارخانه نمک دیدم نوجوان بسیجی در شرایط سخت پای خود را به قبضه دوشکا بسته بود با تمام وجود مقاومت کرده و شهید شده بود.

وی با اشاره به برخورد سپاه با ناو آمریکایی ابراز داشت: یک بار دیگر صلابت بسیجیان در آنجا به نمایش گذاشته شد.

سردار  مجیدی با تاکید بر اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله سازندگی کارهای بزرگی انجام داده است، گفت: بسیجیان با شیوع ویروس کرونا در شرایط سخت از جمله بیمارستان‌ها و تهیه بسته‌های مومنانه حضور پیدا کردند و به کمک مسئولین آمدند.

وی عنوان کرد: استان همدان در سطح کشور سومین استان نقش آفرین در بحث مقابله با ویروس کرونا بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، این رزمایش به صورت ویدئو کنفرانس و کشوری برگزار شد و سردار سلیمانی، فرمانده بسیج مستضعفین کشور با اشاره به وجود ۵۲ هزار گروه جهادی در کشور و ۵۷ هزار نیروی جهادگر با اشاره به شعار هفته بسیج با عنوان «بسیج پاره تن مردم است» اظهار داشت: رسالت بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا و تشکیلات ملت ایران در انقلاب اسلامی، تمرکز به پیاده‌سازی و تحقق اهداف عالیه بیانیه گام دوم انقلاب قرار گرفت.

این رزمایش با رمز «یا امام حسن عسگری (ع)» آغاز شد و همچنین در ادامه این برنامه گروه‌های جهادی برای اجرای برنامه‌های جهادی در سطح شهر با حضور مسئولین بدرقه شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات