معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور:

مسیر فعالیت های مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی به یک جریان تبدیل شده است

اقبالی گفت: راه اندازی مراکز تحقیقاتی توسط بسیج دانشجویی و حمایت از آنها در طی دو سال اخیر با قوت ادامه داشته و خوشبختانه امروز مسیر فعالیت های مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی به یک جریان تبدیل شده و دستاوردهای چشمگیری در حوزه های مختلف به ماندگار گذاشته اند.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۹۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ «حامد اقبالی» معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور امروز(شنبه) در آیین بازدید از بخش های مختلف بسیج دانشجویی استان مرکزی و نشست با مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی اظهار کرد: یکی از اهداف مهم راه اندازی مراکز تحقیقات و پژوهشی توسط بسیج دانشجویی حل مسائل به شکل علمی و با رویکرد پژوهش است چراکه این مساله یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است و بسیج به عنوان پیشگامان لبیک به فرمان رهبری باید در این خصوص نقش آفرینی موثری داشته باشد.

وی افزود: امروز با راه اندازی مراکز تحقیقات و پژوهش در عرصه های مختلف پزشکی، علوم انسانی، مهندسی و علوم پایه فصل نوینی در خصوص مواجهه با مشکلات آغاز شده که بسیج در این صحنه نیز میدان دار است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: شناسایی ظرفیت نخبگانی و به کارگیری از توانمندی های نخبگان جوان رویکرد مهم مراکز تحقیقات و پژوهش است و اعتقاد داریم باید از ظرفیت نخبگانی برای حل مسائل به خوبی استفاده شود.

وی بیان کرد: تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد یکی از اهداف مهم مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بسیج دانشجویی است و باید همه توان و ظرفیت ها برای استمرار حرکت پرشتاب علمی کشور و رسیدن به قله های بلند افتخار پای کار بیاید و بسیج دانشجویی در این راستا برنامه بلند مدت و کوتاه مدت تدوین کرده است.

اقبالی ادامه داد: یکی از اولویت های مهم بسیج دانشجویی مسئله محوری و تمرکز بر روی اولویت های کشور است و اعتقاد داریم با فعالیت مبتنی بر دانش و البته مطالبه گری می توانیم به اهداف برسیم.

وی اضافه کرد: راه اندازی مراکز تحقیقاتی توسط بسیج دانشجویی و حمایت از آنها در طی دو سال اخیر با قوت ادامه داشته و خوشبختانه امروز مسیر فعالیت های مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی به یک جریان تبدیل شده و دستاوردهای چشمگیری در حوزه های مختلف به ماندگار گذاشته اند.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطر نشان کرد: مراکز تحقیقات و پژوهش بسیج دانشجویی برای همه دانشجویان برنامه عملیاتی دارند و مهمترین هدف در این راستا توانمندسازی است و این امروز یکی از اولویت های مهم کشور است.

انتهای پیام/ 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار