فرمانده سپاه خوی از اجرای 300 برنامه همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۱۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در خوی از اجرای 300 برنامه به مناسبت چهل و دومین سالروز گرامیداشت هفته بسیج در فضای مجازی و حقیقی در سطح این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون پیشقراول و پرچمدار تمامی عرصه‌ها در انقلاب اسلامی بوده و خدمات بسیجیان به جامعه انکارناپذیر است.

علایی ابراز داشت: امسال هفته بسیج با شعار "بسیج،پاره تن مردم است" از 29 آبان ماه همزمان با نواختن زنگ ایثار و پیام تبریک فرماندهی سپاه خوی شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج در فضای حقیقی و مجازی اجرا  می‌‌شود و تلاش کرده ایم بر اساس نام گذاری هر روز هفته بسیج، برنامه‌های‌مان را دنبال کنیم؛ شنبه 29 آبان(بسیج ، اقتصاد مقاومتی)؛ یکشنبه (بسیج، علم و پژوهش)؛ دوشنبه (بسیج، عدالت و مبارزه با فساد)؛ سه شنبه (بسیج ،عزت ملی و مرز بندی با دشمن)؛ چهارشنبه (بسیج، استقلال و آزادی)؛ پنج شنبه (بسیج، سبک زندگی) و جمعه (بسیج، معنوت و اخلاق) است و تلاش خواهیم کرد که برنامه‌های‌مان بر اساس نام گذاری‌ها اجرایی شوند.

این مسئول گفت: فلسفه مهم سپاه و بسیج خدمت رسانی به مردم است و در هفته بسیج سعی می کنیم، مجاهدت‌های بسیج در طول 42 سال گذشته را در تمامی عرصه‌ها از جمله ۸ سال دفاع مقدس، جنگ نرم، رفع آسیب های اجتماعی، کمک به مردم در حوادث غیرمترقبه از جمله سیل، زلزله و مبارزه با کرونا برای جامعه تبیین شود.

این مسئول افزود: برگزاری کاروان موتوری، دیدار با خانواده شهداء، کمک های مومنانه، تجلیل از بسیجیان، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهداء، ویزیت رایگان، یادواره شهداء و ... از جمله برنامه هایی است، که در هفته بسیج برگزار می شود.

علایی فرمانده سپاه خوی در پایان با تاکید بر اینکه خانواده بزرگ ایران اسلامی با حضور بسیج در صحنه نوعی احساس تعهد و مسئولیت در پایبندی را خواهد داشت، ضمن قدردانی از اصحاب رسانه اظهار امیدواری کرد که علاوه بر انعکاس عملکرد برنامه های سطح شهرستان، ایثار و فداکاری بسیجیان به خوبی انعکاس داده شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات