فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت ؛ در این هفته ۳۶ عنوان برنامه در شهرستان بویراحمد اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۲۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار حسین انوری در نشست خبری ضمن گرامیداشت مناسبت هفته بسیج گفت: ۳۶ عنوان برنامه با ۱۴۵ زیر برنامه طی هفته بسیج اجرا می‌شود که مهمترین برنامه‌ها برپایی میز خدمت در سه نقطه شهر یاسوج از جمله مصلی امام خمینی(ره)،  شهر مادوان و روستای سرآبتاوه است که مدیران استانی و شهرستانی پاسخ‌گوی مردم خواهند بود.

وی اظهارکرد: با توجه به فصل بارش رزمایش پاکسازی شهر یاسوج با مشارکت پایگاه مقاومت و شهرداری یاسوج برگزار می‌شود.

انوری از برگزاری گردهمایی بزرگ بسیجیان با هدف نمایش اقتدار بسیجیان روز چهارشنبه سوم آذر در مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویراحمد از راه‌اندازی پویش "من و رفیق شهیدم" در شهرستان بویراحمد خبر داد و افزود: این برنامه را پیشکسوت جنگ و دوران دفاع مقدس در فضای مجازی با بیان خاطراتی از شهدا اجرا خواهند کرد.

انوری با اشاره به تجلیل از فعالان عرصه بسیج تصریح کرد: نشست بصیرت در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، تجدید میثاق با شهدا در روز پنجشنبه‌ و حضور در خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی از پویش نذر خون طی هفته بسیج در شهرستان بویراحمد خبر داد و  عنوان کرد:  دیدار با ۳۰ خانواده شهید به صورت نمادین، توزیع بسته‌های معیشتی و توزیع ۸۰ جهیزیه به زوج های جوان از برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به دیدار بسیجیان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یاسوج بیان کرد: عصاره هفته بسیج در سوم آذر، گردهمایی بزرگ بسیجیان در مصلای شهر یاسوج و بهره‌مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس است.

انتهای پیام

ارسال نظرات