خبرهای داغ:
نمایشگاه پایگاه‌های اسوه استان فارس همرمان با اولین روز از هفته بسیج در شیراز افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۳۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نمایشگاه که به مناسبت چهل و دومین سالروز تاسیس بسیج مستضعفین با خضور پایگاه‌های برتر در سطح استان آغاز به کار کرد.

سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: امروز همزمان افتتاح دو نمایشگاه را در آغاز هفته بسیج در شیراز شاهدیم.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه که به مناسبت چهل و دومین سالروز تاسیس بسیج مستضعفین برگزار شده، پایگاه‌های برتر در سطح استان حضور دارند تصریح کرد: همه فعالیت‌هایی که در سطح یک پایگاه در یکسال انجام شده در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، ابتکارات و غیره پس از بررسی و انتخاب برترین‌ها، امروز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. از این 42 پایگاه 10 پایگاه به عنوان پایگاه برتر انتخاب و به جشنواره ملی معرفی خواهند شد.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: در کنار این نمایشگاه عملکرد پایگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد و این نمایشگاه به نوعی انتقال تجربه میان پایگاه‌های مختلف است تا از نقاط قوت هم جهت پیشرفته خود استفاده کنند. نمایشگاه دوم که امروز در شیراز افتتاح می‌شود، مربوط به پایگاه‌های مقاومتی است که تولید محصول داشته‌اند.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌ها محصولات تولیدی خود را در این نمایشگاه که جنب سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز برگزار می‌شود، به نمایش می‌گذارند، تاکید کرد: این نمایشگاه به نوعی می‌تواند یک نوع بازاریابی برای محصولات تولیدی این گونه پایگاه‌ها باشد.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه این نمایشگاه بخشی از پویایی پایگاه‌های مقاومت بسیج را نشان می‌دهد، تصریح کرد: نمایشگاه محصولات تولیدی پایگاه‌ها نشان می‌دهد که پایگاه‌های مقاومت بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی هم می‌توانند فعال بوده و در جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی نقش آفرین باشند.

سردار بوعلی با اشاره به ابتکارات پایگاه‌های مختلف در عرصه اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی گفت: این امر می‌تواند برای صاحبان صنایع و مشاغل بزرگ هم جالب توجه باشد.

وی در ادامه با اشاره به حمایت از همه پایگاه‌ها، تصریح کرد: پایگاه‌هایی هستند که فعالیت شاخصی دارند و می‌توانند در سطح شهر، استان، و حتی کشور فعالیت داشته باشند اما نیاز به توجه ویژه دارند؛ این پایگاه‌ها حمایت ویژه خواهند شد تا به عنوان نماینده استان فارس در سطح ملی هم معرفی شوند. اگر پایگاهی طرح اقتصاد مقاومتی داشته باشد، در صورت نیاز به سرمایه اولیه، وام اشتغالزایی داده می‌شود و از آن تا به ثمر رسیدن طرح حمایت می‌کنیم.

به گفته سردار بوعلی بیش از یک هزار و 800 صندوق قرض‌الحسنه درسطح پایگاه‌های مقاومت استان فارس وجود دارد که یکی از نقش‌های تعریف شده برای آن‌ها، حمایت از پایگاه‌هایی است که در تولید فعالیت داشته و نیازمند حمایت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها