فتوحی با بیان اینکه 100 گروه جهادی در شهرستان داریم، گفت: گروه‌های جهادی به‌صورت متمرکز در سطح استان در روز اول هفته بسیج به بحث محرومیت‌زدایی در روستا و محله خود خواهند پرداخت.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۳۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ابوالفضل فتوحی، فرمانده سپاه خلیل‌آباد در جمع گروه‌های جهادی اظهار داشت: از ابتدای سال تا به امروز ۵۲ خانه محرومین توسط گروه‌های جهادی ساخت و بازسازی‌شده است و تا پایان سال بنا داریم که ۵۰ خانه دیگر را تحویل محرومان شهرستان بدهیم.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان داریم که ۲۲ گروه جهادی به نیابت از گروه‌های دیگر در این مراسم حضور دارند، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی به‌صورت متمرکز در سطح استان در روز اول هفته بسیج به بحث محرومیت‌زدایی در روستا و محله خود خواهند پرداخت.

فرمانده سپاه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه ۳۰ صندوق خرد محلی در این شهرستان فعال است که اکثر بسیجیان، عضو این صندوق‌های خرد محلی شده‌اند، تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌ها حضور دارند و آمادگی صد در صد برای خدمت به محرومان دارند و کارهای بسیار بزرگی در شهرستان برداشته‌شده است.

وی همچنین اذعان کرد: این گروه‌های جهادی با ساخت منزل، کمک به امور کشاورزان و باغداران، رفع مشکلات و کمک به آسیب دیدگان و نیازمندان به مردم خدمت می‌کنند و نیز یک گروه جهادی خدمات دندان‌پزشکی را در شهرستان به‌صورت رایگان در اختیاردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها