خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

تفکر بسیج، پیش برنده اهداف نظام و حلال مشکلات کشور است

تبریز- امام جمعه میانه ارزش هر فرد را در میزان فهم و عمل او به فرهنگ بسیج دانست و گفت: تفکر بسیج، پیش برنده اهداف نظام و حلال مشکلات کشور است.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۵۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمّدی در دیدار با مسئولان شهرستان و ارکان بسیج میانه با بیان اینکه وقتی همه بسیجی شدند، کارها به خوبی پیش خواهد رفته و مشکلات یک به یک حل خواهد شد، حضرت علی(ع) را بنیانگذار اصلی بسیج و نهج البلاغه ایشان را زیربنای تفکرات بسیج عنوان کرد.

وی افزود: بسیجی ناب یعنی امیرالمومنینی بودن، یعنی همان شیعه گری خالص و تفکر شیعی یعنی تفکر علوی و حرکت در مسیر اسلام حقیقی.

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: بسیجی باید خود را مسلح به تفکر علوی حقیقی کند و با تسلط بر تاریخ و حوادث گذشته اسلام و انقلاب، در مسیری روشن برای آینده انقلاب گام بردارد.

  خطیب جمعه میانه با تشریح بخش هایی از تاریخ اسلام از خیانت های بسیاری از یاران امام علی(ع) یاد کرده و متذکر شد: باید آگاه باشیم که گذشته خوب افراد، نشان از خوبی کنونی آن ها نیست چراکه برخی از بهترین یاران امام(ره) که زحمات بسیاری نیز برای انقلاب کشیده بودند، متاسفانه به خائنین انقلاب مبدل شدند.

  حجت الاسلام محمدی بسیجی را مظهر ترحم، عدالت، اخلاص، علوی بودن و حرکت در مسیر امامین انقلاب معرفی کرده و افزود: اسلام شیعی، هرگز اسلام خشونت و خونریزی نبوده و همواره به دنبال تحقق عدالت و برقراری صلح با کمترین خونریزی بوده است و این افراطیون به ظاهر اسلامی بوده اند که به نام اسلام و برای کسب منافع شخصی خود به خونریزی می پرداخته اند و این ها باید به خوبی به مردم تبیین گردد.

 مسعود سعادتی فرماندار ویژه میانه در این دیدار با یادآوری رشادت های خالصانه رزمندگان بسیج در دوران دفاع مقدس، فرهنگ بسیج را معیار و محور اصلی حرکت مردم دانسته و با اشاره به کلامی از رهبر فرزانه انقلاب، مولا علی(ع) را اولین بسیجی تاریخ معرفی کرد و گفت: مولا علی(ع) تمام وجودش را وقف اسلام کرد و این بهترین الگو و معیار برای بسیج و تفکر بسیجی است.

   نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه، جریان و استمرار تفکر بسیج در جامعه را بیمه گر انقلاب در برابر دشمنان دانست و اظهار داشت: تفکر بسیج، یک تفکر مقطعی نیست و باید در لحظه لحظه زندگی و در روح و جان ما جریان داشته باشد تا بتوانیم حافظان خون شهدا و امانتداران خوبی برای آرمانهای مقدس آنان باشیم.

   مهدی اسماعیلی بر انتقال ارزش های بسیج به نسل های آینده تاکید کرد و گفت: اراده، نیات الهی و تفکرات سازنده بسیجیان در دوران دفاع مقدس و پس از آن با بهره گیری از هدایت ها و چنگ زدن به ریسمان محکم ولایت، ما را همواره در برابر دشمنان، پیروز نگه داشته است و آن تکنولوژی ای که توانست پهپاد آمریکایی را با قدرت و اقتدار از آسمان پایین کشیده و اطلاعات آن را تخلیه کند، فقط و فقط به برکت تفکرات بسیج، حاصل شده بود.

   به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، جمعی از مسئولان شهر، فرماندهان و ارکان بسیج جهت تجدید بیعت با ولایت، با امام جمعه میانه دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها