خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه میانه بسیج را شاهکار ارزشمند بنیانگذار انقلاب و تفکر و موهبتی بزرگ برای ایران اسلامی و مسلمانان جهان دانست و گفت: روز بسیج؛ روز تولد آحاد ملت ایران و مستضعفان جهان است.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۶۵
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸

  حسین محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، بسیج را زاییده تفکرات عمیق و هنری ماندگار از حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد.

وی اظهار داشت: ایشان با انفاس قدسیه خود بهترین و برجسته ترین انسانها و خالصترین جوانان کشور را دور هم جمع کردند و اگر این شاهکار او نبود، در دوران دفاع مقدس حرفی برای گفتن نداشتیم، جنگ به سرمقصد پیروزی نمی رسید و انقلاب اسلامی هرگز نمی توانست تولد 43 سالگی خود را جشن بگیرد.

محمدی با بیان اینکه امروز معنا و مفهوم بسیج و تفکرات بسیجی را در کشور با تمام وجود حس می کنیم، گسترش جهانی تفکر بسیج و نفوذ و رسوخ آن در لایه لایه اقدامات ضداستکباری جهان را متذکر شد و افزود: امروز هر بسیجی یک بمب هسته ای بر سر دشمن و تفکرات استکباری است و هیمنه استکبار را در جهان از بین برده است.

وی رشد و گسترش و نقش آفرینی عظیم بسیج در سطح جهان را ناشی از درایت ها و جهت دهی های رهبر فرزانه انقلاب دانسته و یادآور شد: ولایت فقیه قطب نمای بسیج است و حرکت در مسیر ترسیمی ایشان، بسیج را راسخ و مستحکم کرده است.

   فرمانده سپاه میانه ذات امورات بسیج را مردم یاری، مردم نوازی و مردم داری عنوان کرد و اظهار داشت: این مردمی که امام خمینی(ره) آن ها را اولاتر از مردم حجاز معرفی کردند، ولی نعمتان انقلابند و خدمات رسانی به آنان همواره در سرلوحه کارهای بسیج بوده و خواهد بود.

   وی افزود: بسیجیان سرمایه های عظیم انقلابند و امثال شهید حججی پرورش یافته این فرهنگ، این تفکر و این مکتبند و با ظرفیت و سرعتی بی نظیر، بصورت خالصانه و بی ریا، مشکلات را درو می کنند.

   محمدی در پایان با تشریح برنامه های متعدد سپاه میانه در طول هفته بسیج، برگزاری رزمایش اقتدار جهادگران، اجتماع بزرگ بسیجیان در سوم آذر، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و خدمات رسانی، توزیع بسته های کمک مومنانه، برگزاری یادواره های شهدا، اهدای جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت و برگزاری نشست های بصیرت افزایی را از مهمترین این برنامه ها برشمرد و افزود: صدها برنامه متنوع در طول این هفته توسط پایگاه های مقاومت بسیج و رده های تابعه سپاه میانه با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات