خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج، رزمایش مقتدرانه جهادگران و کمک‌های مومنانه توسط حوزه خواهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۸۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

رزمایش مقتدرانه جهادگران و کمک‌های مومنانه توسط حوزه خواهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، قدرت الله پورغلام مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند بیان کرد : بعد ازجریان ویروس کرونا که کشورمان را درگیر کرد، سپاه پاسداران به تاصی از منویات مقام معظم رهبری در جهت کمک به اقشار آسیب پذیر وارد میدان شد که سپاه ناحیه فراشبند با همکاری بسیجیان برادر و خواهر گامهای بلندی در جهت کمک به افراد نیاز مند برداشت.
وی ضمن تقدیر و خدا قوت به بسیجیان، از تلاشهای حوزه خواهران در این امر خداپسندانه تشکر کرد
حجه الاسلام پورغلام بیان داشت : این کمک ها در راستای دستورات و رهنمودها و تبعیت از مولا امیرالمومنین می باشد که ، زحمت میکشید و کار می کرد و درنهایت همه را وقف نیازمندان می نمود.
مسوول نمایندگی خاطر نشان کرد: امروز بسیجیان ما عملشان دقیقا تبعیت از مولای خود است و آنچه امام (ره) بیان داشت ، که رسیدگی به فقرا و نیازمندان و کوخ نشینان یعنی کسانی که تار موی آنان ارزشش به صدها کاخ نشین می ارزد ، بسیار با ارزش و کار خداپسندانه است.
وی گفت : همه این کارها باقیات و صالحات است و خداوند به کار شما برکت میدهد و اجر و مزد کار شما در پیشگاه خداوند محفوظ است.

وی همچنین از درگاه خداوند برای نابودی ابن ویروس منحوس کرونا دعا کرد و خواستار باران رحمت الهی شد
حجه الاسلام پورغلام همچنین بیان کرد: ما در مرحله سوم یعنی استقرار حکومت اسلامی هستیم و با روی کار آمدن این دولت انقلابی و مردمی بتوانیم انتظارات ولی فقیه را جامه عمل بپوشانیم و با استقرار حکومت اسلامی این انقلاب را به صاحب اصلی یعنی امام زمان تحویل دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها