چابهار/ فرمانده حوزه کارگری سپاه شهرستان چابهار گفت: در رزمایش خدمت رسانی بسیج کارگری۳۷۵ نفر در ۶ واحد تولیدی در قالب گروهای جهادی شیفت ایثار فعالیت کردند.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۳۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، رضا اصغری فرمانده حوزه کارگری سپاه چابهار گفت: رزمایش خدمت رسانی و نقش آفرینی اقشار؛ به مدت دو روز کاری با حضور گسترده بسیجیان کارگری شهرستان چابهار در 6 واحد تولیدی و کارگاه زیر مجموعه این حوزه به صورت منسجم و برنامه ریزی شده در زمایش بزرگ خدمت رسانی شرکت داشتند.

وی افزود: کارگران این واحد های کارگری یک ساعت قبل از شروع شیفت کاری و یک ساعت بعد از اتمام شیفت کاری بدون هیچ چشمداشت و دستمزدی در قالب گروه های جهادی و شیفت ایثار فعالیت کردند.

فرمانده حوزه کارگری سپاه شهرستان چابهار ادامه داد: 375 کارگر بسیجی به همراه کارفرمایان در این رزمایش خدمت رسانی شرکت داشتند.

وی با اشاره به واحد های کارگری که در این رزمایش همکاری داشتند بیان کرد: شرکت عمران ساحل، شرکت آرمان جنوب، شرکت پرسی گاز، شرکت چای سوفیا، شرکت پتروشیمی و شرکت الماس مکران در این رزمایش بزرگ خدمت رسانی حضور و فعالیت داشتند.

اصغری هدف از این رزمایش را ایجاد روحیه و امیدواری در بین تولید کنندگان، ملت و کشورهای دوست، انسجام داخلی و وحدت ملی عنوان کرد.

وی خاطر نشان کر: دشمنان امروز باید بدانند که ملت ایران با تمام وجود و احاد مختلف مردمی اعم از قشر کارگری، اصناف وبازاریان و مردمی پشت ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی هستند و هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

ارسال نظرات