آتش زدن دفتر نماینده رباط کریم و دلایل وقوع این اتفاق

ساعاتی پیش دفتر نائب رئیس کمیسیون قضایی در پارلمان به آتش کشیده شد، رُخداد ناگهانی که ابهاماتی را در این زمینه مطرح می کند.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۷۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: شب گذشته دفتر حجت الاسلام "حسن نوروزی"، نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، توسط آنچه که به گفته وی، "فردی نانشناس" عنوان کرد به آتش کشیده شد"، اتفاقی که به نظر می رسد با اظهارات هفته گذشته این‌ نماینده با یکی از سایت ها در ارتباط باشد.

وی اخیراً در گفتگو با سایت دیده بان گفته بود؛ ما اغتشاشگران آبان را زدیم و حالا چه کسی میخواهد ما را  محاکمه کند؟ گفته هایی که بعداً خود تکذیب نمود و ادعا کرد که با خبرنگار مزاح کرده است.

اکنون چند روز پس از این اظهارات جنجالی، شب گذشته خبری مبنی بر آتش زدن دفتر حجت الاسلام نوروزی منتشر شد، خبری که پس از تقریباً دو ساعت توسط دفتر وی تایید گردید و بازتاب گسترده ای نیز در رسانه های جهانی به خود گرفت.

حالا نماینده رباط کریم لحظاتی پیش در گفتگو با یکی از خبرگزاری های رسمی داخلی درباره جزئیات بیشتر آتش زدن دفتر خود گفت: حدود ساعت پنچ صبح امروز شنبه، یک فرد با خودروی پراید جلوی دفتر ارتباط مردمی اینجانب متوقف شد و پس از پیاده شدن از خودرو با پرتاب کوکتل مولوتف  تابلوی دفترم  را آتش زد، که این فرد پس از فیلم‌برداری از محل سریع متواری شد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات