خبرهای داغ:
استاندار خراسان شمالی عصر امروز در دیدار با فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج از نیروهای کارآمد و سازنده همیشه در صحنه است.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۱۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲

 به گزارش خبرگزای بسیج، محمدعلی شجاعی در این دیدار گفت: بسیج مولود انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی(ره) است که حضورش در عرصه های مختلف اثری جاودانه داشته است که هیچ جایگزینی ندارد.

 وی افزود: به رغم تمامی کارشکنی های دشمنان انقلاب اسلامی علیه سپاه و بسیج اما این نهاد راهش را پربارتر و مردمی تر ادامه می دهد و در بحث دفاع از حرم بار دیگر شاهد شهادت طلبی بسیجیان بودیم که نشان دهنده رشد تفکر و فرهنگ بسیجی در ساختار نظام انقلاب اسلامی است.

 شجاعی گفت: سپاه و بسیج استان از جمله بخش هایی است که همواره در بخش اجرا با نگاهی دغدغه مند و دلسوزانه پای کار است. وی افزود: وجود نیروهای مسلح و سلحشورانی مانند بسیج موجب شده است امروز کشورهای قدرتمند جهان به دنبال مذاکره با ایران باشند و این در حالی است که در سایر کشورها با جنگ نظامی اهداف خود را دنبال می کنند.
شجاعی گفت: صندلی مذاکره برای کسانی است که دارای قدرت باشند و به رغم اینکه در حوزه های اقتصادی و بانکی و... آسیب پذیر هستیم اما به واسطه اقتدار نیروهای مسلح در پای میز مذاکره هستیم.

 در ادامه سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان نیز گفت: نگاه الهی و ملکوتی امام راحل ارتش و سپاه را احیا کرده است و در بعد جهانی تفکر جهادی و حضور نیروهای بسیجی باعث برکات زیادی برای نظام جمهوری اسلامی و تبدیل تهدیدها به فرصتها در درون و برون مرزهای کشور شده است.

سردار فرجی با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر همکاری و تعامل حداکثری بسیجیان با دولتها و اجزای حاکمیت و داشتن نگاه فرامرزی، افزود: بسیج متعلق ب مردم و برای مردم و دولت است.

سردار فرجی با قدردانی از تلاش های استاندار خراسان شمالی در مسیر توسعه استان، گفت: از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نمی کنیم که این همان گام برداشتن در راه امام و شهداست و برای ما فرقی ندارد اقدامات انجام شده به نام سپاه یا بسیج یا هر نهاد دیگری ثبت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها