خبرهای داغ:
سرهنگ ابراهیمی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۱۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

پیام تبریک فرمانده مرزبانی استان گلستان به مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ بهزاد ابراهیمی فرمانده مرزبانی استان گلستان در پیامی هفته بسیج را به کلیه بسیجیان به خصوص بسیجیان عزیز مناطق مرزی استان گلستان تبریک گفت.

متن پیام فرمانده مرزبانی استان گلستان بدین شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

حقیقتا بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه ای از میهن عزیزمان حضور یافته ، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است.

بسیج حاصل بصیرت، دوراندیشی و هوشمندی رهبر بزرگ و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می باشد و ریشه درخت پاکی است که با خون هزاران بسیجی جان بر کف و شجاع در طول این سالها آبیاری شد و اکنون به درختی تنومند و پرقدرت تبدیل شده است.

حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می‌دهد عبور موفق انقلاب و نظام از چالش‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های طراحی شده توسط جبهه دشمنان داخلی و خارجی از جمله آنچه در جنگ تحمیلی هشت ساله و فتنه انگیزی های گوناگون بر کشور گذشت، مرهون هوشمندی، بصیرت و فداکاری‌های کم نظیر آحاد مدافعان انقلاب و میهن اسلامی به ویژه بسیجیان دریادل تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) بوده و هست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و پنجم آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص بخصوص بسیجیان پرتلاش و سخت کوش مناطق مرزی استان گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مسلمانان عالم را مسئلت می نمایم."

سرهنگ بهزاد ابراهیمی
فرمانده مرزبانی استان گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها