خبرهای داغ:
گشت محله محور رضویون با هدف برقراری آرامش و امنیت هرچه بیش تر در محله های روستا مومن آباد در سرخه با حضور بسیجیان پرتلاش انجام گرفت.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۲۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ گشت محله محور رضویون به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) روستا مومن آباد در سرخه برگزار شد.

محمدرضا مومن آبادی فرمانده این پایگاه با تاکید بر اهمیت برگزاری گشت های محله محور در جهت ایجاد امنیت و آرامش در محلات روستا اظهار کرد: گشت های محله محور بسیج نقش بسزایی در برقراری امنیت و ایجاد حس آرامش در مردم دارد که محوریت اصلی این گشت ها جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.

او افزود: بسیجیان در محل پایگاه مقاومت در طول شبانه روز از ساعت مشخصی از شهر تا نزدیک صبح دم، نسبت به گشت و دفاع از محله‌های روستا اقدام می‌کنند.

گفتنی است باتوجه به شدت شیوع کرونا در روستا مومن آباد، نشست کمیته کرونای مومن آباد با شعار «روستای بدون کرونا» با حضور نوچه بخشدار سرخه، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران و سایر مسئولین در سالن جلسات روستا برگزار شد.

در این جلسه بر انجام اقدامات لازم در جهت نظارت دقیق بر فعالیت ها به منظور کاهش بیماری و افزایش آمار واکسیناسیون تاکید شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها