خبرهای داغ:

پیام فرمانده سپاه خمینی شهر به مناسبت هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر به مناسبت آغاز هفته مبارک بسیج پیامی را صادر کردند.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۶۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ سرهنگ پاسدار محمد کریمیان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر به مناسبت آغاز هفته مبارک بسیج پیامی را صادر کردند که به شرح ذیل می باشد:

به دیدارت آمده‌‏ام؛ با سلامی چو بوی خوش آشنایی در روزی که روز توست و زمین و آسمان از عطر بهشتی تو سرشار است به دیدارت آمده‌‏ام؛ با سلامی به بلندای آفتاب و وسعت هفت آسمان در روزی که پاره تن مردم نام گرفته ای و عطر مردمی بودنت در گلستان هستی پراکنده گشته است.
سلام بر مردمي ترين و مكتبي ترين نيروي مقاومت جهاني؛ همان مظهر عشقي كه در همه ميدانهاي دشوار و با حضور عاشقانه و مخلصانه اش مي تواند پرچم حق و عدل و راستي و ايمان را به اهتزاز درآورد و جنود شيطان را منهدم سازد.
سلام بر شيران روز و پارسايان شب؛ و در یک کلام؛ سلام بر بسيجيان سلحشور؛ همان پاكباختگاني كه زيباترين شعر تاريخ را سروده و زيباترين حماسه فداكاري را آفريدند.
آری، بسیج؛ کتاب سبز ایمان است و قاموس سرخ عشق. کتابی که به قلم حکمت امام بسیجیان، نگاشته شد، امامی که خود معلم و مبلغ فرهنگ بسیجی بود. معلمی که با مشی و خط زیبای سیاست و گچ سفید دیانتش روی وجدان سیاه دنیای استبداد و ظلم نوشت: " بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکّل آن‏را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‏اند ".
معلم و مبلغی که به صفا و خلوص شاگردان بسیجی خود غبطه می‏خورد و خود را کوچک‏ترین دانش‏آموز " مدرسه عشق " به حساب می‏آورد و دعا می‏کرد که در روز رستاخیز در صف شاگردان این مدرسه به سوی بهشت قرب حرکت کند.
آری، بسیجی شاخ و برگ درختی است که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی مان به ارمغان بیاورد.
پنجم آذر ماه سالروز تاریخی صدور فرمان رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی (ره) در مورد تشکیل بسیج مستضعفان را در حالی گرامی می داریم که این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت و سر زندگی سال‌های آغازین تولد خود، در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی ،فرهنگی و اجتماعی‌جمهوری اسلامی حضور دارد و در فرد فرد مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانیده و به حق، پاره تن مردم نام گرفته است واکنون به فرهنگی فراگیر، گسترده و جهان شمول تبدیل گشته است.
اینجانب هفته بسیج را به محضر امام و ولی بسیجیان جهان اسلام؛ مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همه بسیجیان ولایتمدار و امت سرافراز ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی و شهید پرورشهرستان خمینی شهر تبریک عرض نموده و امیدوارم که مثل دوران دفاع مقدس بتوانیم دست در دست همدیگر و با گسترش تفکر بسیجی به همه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی خصوصا تشکیل تمدن نوین اسلامی دست یافته و شاهد طلوع خورشید عظمای ولایت حضرت بقیه الله(عج) باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار