خبرهای داغ:
بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و تاثیر آن بر آسیب‌های اجتماعی باید از الگوهای موفق در زمینه اقتصاد مقاومتی و طرح «هر بسیجی یک کارآفرین» استفاده شده و الگوبرداری شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۷۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
ضرورت بهره‌گیری از الگوهای موفق در زمینه اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری بسیج، فاطمه کتابی اصل در جلسه هیئت اندیشه‌ورز بسیج جامعه زنان در حوزه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار با تمرکز به مسائل پیش‌رو و آسیب‌های اجتماعی که دامن‌گیر خانواده‌ها است، اظهار داشت: باید به شاخصه‌های الگوی سوم در جامعه با محوریت فرامین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) «الگوی زن امروز در جهان، زن نه شرقی و نه غربی است، بلکه معلم ثانی است» پرداخته شود و شاخصه‌های معلم ثانی به جامعه جوان امروز ارائه شود.

وی در ادامه به بحث افزایش جمعیت و تحکیم بنیان خانواده اشاره و عنوان کرد: هر پایگاه مقاومت یک نفر به عنوان مسئول تحکیم بنیان خانواده و واسطه‌گران امر ازدواج و پیگیری امورات مربوطه و استفاده از ظرفیت‌های حوزه استحفاظی در این راستا معرفی کنند و نسبت‌ به توانمندسازی این افراد و برگزاری دوره‌های کیفی به‌صورت متمرکز از طریق ناحیه اقدام شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و تاثیر آن بر آسیب‌های اجتماعی باید از الگوهای موفق در زمینه اقتصاد مقاومتی و طرح «هر بسیجی یک کارآفرین» استفاده شده و الگوبرداری شود.

وی ابراز داشت: همچنین باید نسبت‌ به راه‌اندازی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی در نقاط مختلف شهرستان اقدام شود و الگوهای موفق شناسایی و به جامعه ارائه شوند و نسبت‌ به تهیه مستند از این کارگاه‌ها برای معرفی به جامعه اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات