خبرهای داغ:
سرهنگ رازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تیران وکرون گفتند
پنجم آذر ماه يکي از برگ های زرین دفتر قطور افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمينی رحمت الله علیه مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی در مقطع حساس و سرنوشت سازی است که نهال نو پای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۱۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون، سرهنگ رازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان تیران وکرون با اشاره به پنجم آذر ماه روز تشکیل بسیج مستضعفین گفتند: پنجم آذر ماه يکي از برگ های زرین دفتر قطور افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمينی رحمت الله علیه مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی در مقطع حساس و سرنوشت سازی است که نهال نو پای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

سرهنگ رازی تصریح کرد:ضرورت امروز ما فراگیری تفکر و روحیه بسیجی دربستر فرهنگ بسیج که خود رمز اصلی حیات و بقای نظام اسلامی در کوران حوادث مختلف سخت پيش رو و مايه پیشرفت های متعدد کشور بوده و هست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان تیران وکرون افزودند:حضور، خیزش و جوشش بسیجیان در پيش از اين چهار دهه از انقلاب اسلامی خود عامل برکت و بیداری برای تمامی حقیقت جويان، عدالت خواهان و آزاد انديشان جهان بوده بطوریکه در حال حاضر کشورهای مسلمان و حتی آزاده جهان با الگو برداری از ساختار بسیج مستضعفین وتفکر و روحیه جهادی بسیج گروه های مقاومت اسلامی راه اندازی شده و همانطور که امروز شاهد آن هستیم ملت مسلمان ما در اقصی نقاط جهان با پیروی از این الگوی کارآمد وموثر به موفقیت‌های بزرگی نائل آمده‌اند.

وی اظهارداشت:واین است طنین فریاد رسای فرهنگ وتفکر بسیجی که از آرزوهای دیرینه امام راحل عظیم الشان  بوده که‌ امروزبه دستان با کفایت خلف صالحشان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وباسرانگشت هدايت های روشنگرانه معظم له در اقصی نقاط جهان به‌ گوش می‌رسد.

ایشان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) تاکید می‌کنم بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کند گفتند:بسیج نماینده تفکری است که ضمن اینکه در درون مرزهای جغرافیایی محصور نبوده و نیست، اما هویت آن باماهیت انقلاب اسلامی در هم تنیده است، بر این اساس بسیج با ضرورت سنجی،اولویت یابی وانعطاف برخواسته از بصیرت و مردمی بودن خود، در هر زمانی متناسب‌ با نیازهای انقلاب اسلامی و با پیروی ازولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(حفظ الله)به ایفای نقش پرداخته و می پردازد.

سرهنگ رازی گفت:لذا تاریخ گواه بر حضور بسیجیان در تمامي عرصه‌های انقلاب اسلامی از جمله ۸ سال دفاع مقدس  تاجبهه های جنگ نرم وروانی و شبیخون فرهنگی وامروز دفاع در جبهه جنگ اقتصادی، مدافعین حرم ومدافعین سلامت وجهاد تبیین بوده وهست.

ایشان تصریح کردند:ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس بسیج و تبریک آن به خانواده بزرگ بسیجیان وجامعه ایثارگران کشور، "بسیج"را هميشه به عنوان بازوی توانمند و یار وفادار نظام اسلامی و امام جامعه و حامی مردم عزیز کشورمان دانسته و صمیمانه از زحمات وتلاش های خالصانه وجهادی تمامی بسیجیان شهرستان تیران وکرون تشکر وقدردانی می نمائیم.

ایشان درپایان افزود:همچنین اعلام می نمائیم همچون گذشته باهمکاری مسئولین محترم شهرستان تمام تلاش خود را در راستای حل مشکلات مردم عزيزمان وکمک به تحقق دولت اسلامی دريغ نخواهیم کردودر این راه تاپایان جان ایستاده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها