همزمان با اولین روز از هفته مبارک بسیج پنجمین جشنواره مالک اشتردر ناحیه شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۶۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  دراین جشنواره ابتدا مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد با گرامیداشت هفته بسیج گفت:  حرکت در مسیر انقلاب اسلامی تنها با تکیه بر شاخصه های بصیرت، ولایتمداری و بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود.

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان ادامه داد: این شاخصه های مهم راهنمای انسان به سوی سعادت و سربلندی است که امروزه یکی از ویژگی های مهم بسیجیان می باشد.

در ادامه فرمانده  سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد با گرامیداشت هفته بسیج گفت:رمز تداوم و تقويت نظام جمهوري اسلامي ايران، گوش به فرمان ولايت فقيه بودن است که از شاخصه های مهم امروز بسیجیان می باشد.

سرهنگ پاسدارکرم نظری  بیان کرد: سلاح ايمان، تقوا، بصيرت و عمل به هنگام و به موقع راه هاي پاسداشت از انقلاب اسلامی و خون شهداست كه بايد در جامعه تقويت شود، وما بسیجیان رهرو و سرباز ولايت هستيم.

فرمانده ناحیه شهرکرد در خصوص پنجمین جشنواره مالک اشترگفت: این جشنواره هر ساله در سپاه وبسیج ازعالی ترین ردها تا سطح پایگاه، محلات ومساجد براساس شاخص های تعریف شده، عملکرد رده ها در ماموریت های محوله رصد ومورد ارزیابی قرار می گیرد ورده های برتر تشویق می شوند.

در پایان این جشنواره از رده های برتر در سپاه ناحیه شهرکرد با لوح  تقدیرو اهداء جواز تجلیل شد.

ارسال نظرات