خبرهای داغ:
هم زمان با هفته نکوداشت نماز، نماز جماعت به امامت حجت الاسلام قربانی وبا حضور نیروهای پایور و وظیفه گردان 108 امام حسین(علیه السلام)در امامزاده ادهم دولت آباد برگزار شد
کد خبر: ۹۳۹۱۷۸۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، هم زمان با هفته نکوداشت نماز، نماز جماعت به امامت حجت الاسلام قربانی وبا  حضور نیروهای پایور و وظیفه گردان 108 امام حسین(علیه السلام)در امامزاده ادهم دولت آباد برگزار شد.

فرمانده گردان 108 امام حسین(علیه السلام) با اعلام خبر فوق افزود: علاوه بر شرکت کارکنان این گردان در برنامه نماز جماعت فوق همایش تجلیل از خادمین نماز نیز در ناحیه برخوار با حضور کارکنان این گردان برگزار گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری  در این همایش ضمن تجلیل ازخادمان نماز گفت: پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله وسلم)در روایتی فرمودند: امتم همواره در خیر و خوبی اند تا وقتی که یکدیگر را دوست بدارند، نماز برپا دارند، زکات بدهند و میهمان را گرامی بدارند، پس اگر چنین نکنند به قحطی و خشکسالی گرفتار می­شوند.

ایشان در ادامه گفت: از آیات نماز در قرآن درس بگیریم قدری در هدف از خلقت خود در آفرینش خود،در نعمتهای بزرگ خدای خود،در وظایفی که بر دوش ماست،تامل و تدبر کنیم، در نماز اول وقت یک قدم که برای خدا بر میدارید،خدا کمک میکند،خدا هدایت میکند ودرها را باز میکند.

این امام جماعت با اشاره به تاکید برنماز اول وقت افزود: طبق فرمایشات معصومین(علیه السلام) اولین سوالی که در قیامت از انسان پرسیده می­شود در رابطه با نماز است،پس چه بهتر که نماز در اول وقت خودش همراه با جماعت خوانده شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها